יביא עוד מדליה אולימפית? אורי ששון
יביא עוד מדליה אולימפית? אורי ששוןצילום: איגוד הג'ודו

מחיר ההצלחה. יומיים אחרי התחרות הראשונה של השנה האולימפית בג’ודו, גראנד-פרי תל אביב, התבשרה ישראל כי צמד הג'ודוקאים הישראליים אורי ששון ופיטר פלצ'יק מדורגים במקום גבוה בדירוג האולימפי.

השניים שזכו במדליות ארד וזהב בתחרות היוקרתית שנערכה בארץ, נכנסו לרשימת 8 הג'ודוקאים המובילים בקטגוריה שלהם, דבר המהווה יתרון גדול בדרך להופעה באולימפיאדת טוקיו שתתקיים בקיץ ביפן.

אחרי התחרות הראשונה של השנה האולימפית החדשה, המאבק על הכרטיסים לאולימפידה בשיאם ועם דירוג גבוה של הג'ודוקאים הישראליים בדירוג האולימפי, יוכלו אלה לזכות בהגרלות נוחות בפתיחת אליפות העולם היוקרתית בדרך אולי לזכיה במדליה.

אורי ששון, שזכה במדליית הזהב בגראנד פרי תל אביב במשקל הפתוח, טיפס חמישה מקומות בדירוג האולימפי, מהמקום ה-12 עד למקום ה-7 ונראה כי אחרי ההצלחה שלו באולימפיאדת ריו ב-2016, מדליה נוספת שלו באולימפיאדת טוקיו היא לא דבר מופרך.

כמו ששון, גם פלצ'יק שזכה במדליית ארד בגראנד פרי תל אביב במשקל של עד 100 ק”ג, קפץ לשמונת הג'ודוקאים המובילים בקטגוריה שלו כשזה קפץ מקום אחד קדימה וכעת נמצא במקום השמיני והאחרון שמזכה בהגרלה קלה יותר באולימפיאדה הקרובה.