גבעתי
גבעתיצילום: דובר צה"ל

כחמש מאות לוחמי חטיבת גבעתי שהתגייסו לפני מספר חודשים יעמדו היום (שלישי) על רחבת המסדרים בלטרון ויצעקו את המלים אותן כל חייל צועק עם גיוסיו לצבא - "אני נשבע, אני נשבע, אני נשבע!".

סרן שי סופר, מפקד פלוגת שקד בבא״ח גבעתי במכתב אישי לקראת ההשבעה של חייליו, מחזור נוב׳ 19:

"לוחמים יקרים, היום אתם נשבעים אמונים לצבא ההגנה לישראל, היום אתם ניצבים בפני אחת החוויות המכוננות שתחוו בחייכם, רגע שלא תשכחו לעולם.

את ההשבעה שלי אני זוכר כאילו הייתה אתמול, את תחושת המחויבות, השליחות וההתרגשות שליוו אותי לאורך היום. להבין שנפלה בחלקי הזכות לשרת בצבא שלנו ולהגן על אזרחי המדינה, לתת מעצמי את המיטב עבור משפחתי, עבור מישהו אחר.

לדעת שכל זאת יעשה לצד חברים חדשים שהכרתי בחודשיים האחרונים. חברים שאחלוק איתם עוד רגעים משמעותיים, מאתגרים ומצחיקים שלא ניתן לדמיין בכלל....".

"חיילים שלי, היום זה תורכם, היום אתם נכנסים לתקופה משמעותית בה נעבור ביחד הכשרה אינטנסיבית ומפרכת, בסופה תצאו לוחמים מן השורה הראשונה, חברי אמת אחד של השני ומלאי מסירות למען המדינה שלכם. הכשרה שתוציא מכם את המיטב ואני אדאג לכך ברמה האישית בתור מפקדכם.

קחו את ההזדמנות בשתי ידיים, היו רציניים אחראיים ונאמנים זה לזה. אני מאחל לנו שנצלח את התקופה הזו על הצד הטוב ביותר- יחד, מפקדים ולוחמים כאחד. אתם מצטרפים לשורה ארוכה של לוחמים החל מבר כוכבא, יהודה מכבי, טרומפלדור תל חי ולוחמי תש״ח. תנצרו בליבכם את רגע ההשבעה, הוא חד פעמי. שלכם - סרן שי סופר, מפקד הפלוגה".