מיכאל בן ארי
מיכאל בן אריצילום: הלל מאיר/TPS

ד"ר מיכאל בן ארי, חבר הכנסת לשעבר והיום איש עוצמה יהודית תוקף את תוכנית המאה שהציג הנשיא דונלד טראמפ בבית הלבן בוושינגטון.

"התוכנית של נתניהו המכונה תוכנית המאה של טראמפ, היא חורבן! אחיזת עיניים! מי שהורס את קומי אורי ולא נוגע בחאן אל אחמר, לא מתכוון לא לריבונות ולא לשליטה. הוא מביא את הימין החלול להכיר בזכויות של עם שלא היה על ארצנו היחידה. וגירוש יהודים בשיטת ההפקרה המכונה: רגליים שחורות", דברי בן ארי.

כזכור גם ראשי מועצת יש"ע תקפו את התוכנית המכילה בתוכה הקמת מדינה פלסטיני בין הירדן לים.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני אמר "אנחנו מוטרדים מאוד. לא נוכל להסכים לתוכנית שתכלול הקמתה של מדינה פלסטינית שתהווה איום על מדינת ישראל וסכנה גדולה לעתיד.

''אנו מצהירים כי לא נאפשר הקמת מדינה פלסטינית גם במחיר של ויתור על ריבונות במרחבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן. אנו דורשים מראש הממשלה השרים וחברי הכנסת לא לקבל הסכם הכולל בתוכו הקמת מדינה פלסטינית בכל אופן שהוא".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, אמר לראש הממשלה נתניהו כי לא יסכים להקמת מדינה פלסטינית כחלק מתוכנית המאה של טראמפ. ''באנו לכאן כדי לחזק אותך ולחזור יחד איתך ארצה עם ריבונות ביהודה ושומרון. באנו גם לוודא שבשום מצב לא תהיה חלילה הסכמה למסירת שטח כל שהוא ולמדינה פלסטינית ריבונית בין הירדן לים. בדרך הזו כולנו מאחוריך".