קידום אתרים
קידום אתריםצילום: PIXABAY

רבים מכם, כבעלי עסקים, וודאי מתחבטים בשאלה האם לבצע לאתר שלכם על ידי מקדם אתרים קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל.

קידום אורגני מטרתו לקדם את האתר שלכם על ידי כל מיני דרכים בתוצאות חיפוש במנוע החיפוש של גוגל, כדי שיגיע למקומות הראשונים. בפרסום ממומן תוכלו לשלם בכל חודש עלות מסוימת ומיד להגיע לתוצאות הראשונים של מנוע החיפוש של גוגל.

היתרונות של קידום אורגני על ידי מקדם אתרים

לקידום אתרים בגוגל יש הרבה יותר מעלות באמצעות מקדם אתרים מקצועי ולהלן נציג אותן.

קשרים עם עוד אתרים

החלק האלמנטרי בקידום של אתרים אורגני באמצעות מומחה קידום אתרים הוא יצירה של קשרים עם עוד אתרים. תהליך זה יאפשר לכם ליצור קשרים עסקיים.

עלויות

בטווח הארוך העלות של פרסום ממומן תגדל ותתעצם, ככל שיותר אנשים יתורו אחר הביטוי אשר בו בחרתם, כך הצ'אנס שהרבה אנשים יהיו מעוניינים להופיע במקום הראשון של מנוע החיפוש של גוגל יגדל וכפועל יוצא תגדל גם עלות הפרסום ואין זה משתלם כמו קידום אורגני עם החזר השקעה הכי משתלם בהרבה (לטווח הארוך).

החשיבות של האתר שלכם

במידה והאתר שלכם יקודם היטב בצורה אורגנית על ידי מומחה קידום אתרים בגוגל, תזכו להרבה כניסות של גולשים ולמשמעות בעיניהם. מפאת הסיבה שהוא מופיע בחלק האורגני, סביר להניח שהוא איכותי ומסיבה זאת הגולשים ישהו באתר שלכם הרבה זמן. אתר שנמצא בתוצאות של פרסום ממומן, פחות זוכה לחשיבות זאת, בשל כך כי רוב הלקוחות הפוטנציאליים משכילים להבין שהוא ממוקם כה גבוה בשל העובדה שהוא שילם הרבה כסף והם תופסים אותו יותר כפרסומת מאשר כאתר ריאלי.

המעלות של קידום אורגני על ידי שירותי קידום אתרים לעומת פרסום ממומן

נראות של האתר שלכם

במידה ותשקיעו הרבה עלויות עבור הביטוי הנדרש בפרסום ממומן, לא תופיעו כל העת במקום הראשון, זאת להבדיל מקידום אורגני, אשר מתבצע על ידי קידום אתרים מקצועי לעסקים בו תופיעו כל העת בביטוי הנדרש. כמו כן, הרבה גולשים עושים שימוש בתוסף אשר חוסם פרסומות והם אינם מבחינים בכל האתרים אשר מקודמים בצורה ממומנת.

תהליך העבודה

קידום אורגני באמצעות קידום אתרים מקצועי לעסקים ייתן בידכם הן לקדם את האתר שלכם והן להיטיב עמו בתחום הנראות וחווית הגלישה למשך הרבה זמן.

קידום אתרים "שחור"

כל קידום אתרים הינו "שחור" בדרך כזו או אחרת וכרוך בסוג של מניפולציה של המערכת לטובת קידום האתר במנועי חיפוש. למעשה זהו תהליך שבו מקדם אתרים יעשה שימוש בניגוד להנחיות של מנוע החיפוש של גוגל, כדי להשפיע עליו להעלות את האתר שלכם למעלה בתוצאות החיפוש באופן לא "טבעי". לרוב דרך זו תאפשר לאתר שלכם לעלות באופן מהיר יחסית בתוצאות של מנוע החיפוש של גוגל בצורה הרבה יותר מהירה מאשר לתת לדברים לקרות בדרך הרגילה.

מה הם היתרונות של שירותי קידום אתרים בגוגל לא קונבנציונליים?

החזר השקעה באופן מהיר

יש כמה תחומים בהם תוכלו להניב פירות וליהנות מתוצאה מהירה, כאשר החזר ההשקעה רב כל כך.

עלות פחותה יותר

להבדיל מקידום סטנדרטי של אתרים, בתהליך של קידום אתרים "שחור" יש שיטות קידום שיעלו לכם הרבה פחות באופן ניכר, הדבר בא לידי ביטוי בהשקעה נמוכה יותר במבנה ובתוכן של האתר שלכם ובהשקעה רבה יותר בהסתרה של תוכן, תוכן שהינו פיקטיבי עבור מנוע החיפוש של גוגל.

עדכונים של גוגל

אתרים רבים שרדו עדכונים רבים והם מדורגים כיום במקומות הראשונים של מנוע החיפוש של גוגל.

יותר מהיר

לרוב ההשפעה של מגוון טכניקות מגיעה מהר מאד, קפיצות גדולות, בתוך כמה חודשים אפשר להתברג לעמוד ראשון במגוון ביטויים במנועי חיפוש.

קידום אתרים לעורכי דין

עבור קידום אתרים לעורכי דין ישנה חשיבות רבה לאופי התוכן וכאשר עסקינן באתר של עורכי דין הינו חשוב באופן ניכר. כתיבת התוכן עשויה להיות ברמה גבוהה והיא צריכה להיות מבוצעת באמצעות אדם בעל ניסיון וידע בתחום, ולכן עבור קידום אתרים לעורכי דין עליכם לשכור את שירותיו הנאמנים של סטודנט למשפטים אשר יבצע כתיבה של תכנים לאתר שלכן. כותב תוכן בעל ניסיון או שעורך דין מאת המשרד יבצע את כתיבת התוכן עבור צרכי קידום האתר שלכם.

קידום אתרים לעורכי דין הינו מורכב למדי ובעל תחרות רבה כמעט בכל מלות החיפוש אשר נותן לקדם. כפועל יוצא, על חברת הקידום להשתמש באמצעים של SEO הכי מתקדמים שיש היום בשוק. האמצעים הללו יעזרו באבחון של בעיות, אשר עשויות לפגוע באתר שלכם כדי להתקדם, הם יעזרו במעקב של דירוג הביטויים שהאתר שלכם מעוניין לקדם עבור מעקב אחרי קישורים באינטרנט.