אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפהצילום: פלאש 90

הרצף שנגמר וזה שנמשך. מאז נובמבר 2004 לא הצליחה הפועל חיפה לנצח את הפועל ת"א באצטדיונה הביתי, להוסיף לכך את רצף הניצחונות הארוך של התל אביבים, חמישה במספר, נראה היה כי התל אביבים ישייטו בדרך לניצחון שישי ברציפות, דבר שלא עשתה מאז ינואר 2011 בליגת העל בכדורגל.

אך נראה כי ישנו רצף חזק הרבה יותר מכל אלו, דווקא זה הקשור למאמן האדומים מת"א, ניר קלינגר, כשזה לא הצליח לנצח את הפועל חיפה קבוצתו לשעבר, בשלושת המשחקים האחרונים מולה וניצח רק פעם אחת יריבו על הקווים חיים סילבס.

זה מה שקרה לו גם הערב (מוצאי שבת) כשלא הצליח לגבור באצטדיון בלומפילד על האורחת מחיפה איתה זכה בגביע המדינה בכדורגל לפני שנתיים, כשהפסיד לה בתוצאה 1:0.

חיפה שכבשה רק שישה שערי חוץ העונה, הכי מעט בצוותא עם מכבי נתניה, הסתפקה גם הערב רק בשער אחד, אך כזה שהספיק לה לניצחון חוץ חשוב מאוד במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון.

את שער הניצחון הערב במשחק ביניהן כבש יאקוב סילבסטר שהגיע לחיפה רק לפני שבוע וכבר כבש לזכותה שני שערים, כשהפעם היה זה בדקה ה-12 בזכות הברך שלו שנגעה בכדור.

הפועל תל אביב באמת ניסתה ובמשך חלקים רבים במשחק הייתה עדיפה על פני האורחת מחיפה, אך חוסר מזל, מערכת שיפוט המסך VAR ומסגרת השער של היריבה מנעו מהם שער ביתי ונראה כי השתיים ייאבקו עד סוף העונה הסדירה ראש בראש על מקום בפלייאוף העליון.