כנס נעמת
כנס נעמתצילום: דוברות

גמלאיות ''נעמת'' מהרצליה, רמת השרון, רעננה וכפר סבא התכנסו במרכז הקהילתי של ההסתדרות בהרצליה לכנס "בוקר בכיף", במהלכו דנו בדרכים לשיפור איכות החיים של הגמלאיות.

הכנס נערך ביוזמתן של סגנית יו"ר ''נעמת'' הארצית ויו"ר אגף ספורט וגמלאיות בארגון עו"ד איילת גלילי ויו"ר נעמת מרחב שרון, ליזי רכניצר.

הכנס כלל ארוחת בוקר, דברי ברכה ולאחר מכן הרצאה של הדס כהן על בחירתה של אם לילדה עם צרכים מיוחדים לחיות ללא סודות במשפחה, ובהמשך "על צוואות וירושות" מפי עו"ד עידית טיטנוביץ' המנהלת את הלשכות המשפטיות בנעמת.

יו"ר ההסתדרות במרחב שרון יוחנן נתנזון נשא דברים בפתיחת האירוע וברך את הגמלאיות על "שנים ארוכות של עשייה משמעותית ומסירות בעבודתכן להעצמת נשות ישראל".

סגנית יו"ר נעמת איילת גלילי אמרה כי "כגמלאיות עבדתן לאורך עשרות שנים במסירות אין קץ, לאחריהן זכיתן סופסוף להגיע לתקופת הגמלאות. הרווחתן את הזכות הזו ביושר רב ולאחר שנות עבודה מסורות ומאומצות, זו העת לגמול לכן. אני מאחלת לכן שנות גמלאות טובות רוויות הגשמה עצמית, הנאה מהמשפחה ובריאות איתנה".

יו"ר נעמת במרחב שרון, ליזי רכניצר, אמרה כי "אנו במרחב השרון יחד עם ההסתדרות הכרזנו על השנה כשנת הגמלאי ומתכננים פעילויות רבות ומגוונות לטובת אוכלוסייה זו. אני מודה לסגנית יו"ר נעמת הארצית ויו"ר האגף לגמלאיות וספורט, עו"ד איילת גלילי על שיתוף הפעולה, ומזמינה אתכן להמשיך ולהשתתף בפעילויות והתוכניות המיועדות לעתיד".