יונתן פולק
יונתן פולקצילום: Yonatan Sindel/Flash90

בארגון 'עד כאן' מגיבים הבוקר (רביעי) להודעת 'האגודה לזכויות האזרח' על הצטרפותה לבקשת עיכוב ההליכים בקובלנה הפלילית שהוגשה נגד פעילי 'אנרכיסטים נגד גדרות' המשתתפים בהפגנות אלימות בהם נפצעו חיילי צה"ל.

עו"ד צור פלק, מנהל המחלקה המשפטית של 'עד כאן', תקף את הודעת 'האגודה: "משעשע לראות שעל אף שאנשי 'האגודה לזכויות האזרח' כלל לא קראו את כתב הקובלנה המלא, ולפי צורת התבטאותם בהודעה גם לא עיינו בתשובותינו לטענות המקדמיות של עו"ד לסקי בבית המשפט, הם תופסים צד ובאופן מפתיע או לא מפתיע תומכים באנשים המואשמים בתקיפת חיילי צה"ל מידי יום שישי".

עוד הוסיף עו"ד פלק כי "מפליא שאגודה המתיימרת לדאוג לאזרחים ולזכויותיהם מתעלמת מזכויות האזרחים שפולק קרא לזרוק עליהם בקבוקי תבערה. ארגון 'עד כאן' שמח לעמוד לצד החיילים המגנים בגופם על מדינת ישראל, ולא בצד שתוקף אותם".

נזכיר כי איש השמאל יונתן פולק עצור מזה כחודש לאחר שלא התייצב לדיונים בקובלנה המדוברת שהגישו נגדו ארגון 'עד כאן' יחד עם חיילים שנפצעו בהפגנות האלימות. פולק פרסם מאמר בעיתון 'הארץ' בו קרא להצטרף למאבק הפלסטיני ולהפר את החוק: "עלינו לחצות את הקווים ולהפר את החוק, עלינו להצטרף אל ילדי האבנים ובקבוקי התבערה. עלינו לצעוד בעקבותיהם".