שר החינוך ביקר את אושרי בן ה-12

שר החינוך הרב רפי פרץ (ימינה) הגיע לבקר את אושרי בן ה-12 שאושפז בשל אלימות שספג מבן כיתתו בחטיבת ביניים בהרצליה.

אושרי נותר בביתו מאז המקרה ולא חזר ללמוד עם חבריו בבית הספר.

השר פרץ סיפר ''אושרי נפצע מאלימות כלפיו עד כדי פגיעה בלבלב. היה לי חשוב לשמוע את החוויה הקשה שחווה בין כותלי בית הספר. הגעתי לביתו, ישבתי ארוכות איתו ועם משפחתו ורציתי לדעת לפרטי פרטים את שארע.

''גם במקרה של אושרי וגם במקרים אחרים, אכנס לעובי הקורה על מנת להבין בצורה הטובה ביותר את שקורה בשעות היום בהם הילדים והמורים נחשפים לאירוע אלימות מכל סוג שהוא. שוב חוזר ואומר - כל עוד אני שר החינוך, פעולת אלימות מכל סוג שהיא לא תהיה מקובלת עליי ואנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי על מנת למגר את התופעה הנוראית הזאת שאנו עדים לה יותר ויותר לאחרונה", הבטיח.

בשבוע שעבר סיפר אושרי בן ה-12 לכאן רשת ב' כי "הכל התחיל כשילד שבאופן קבוע מתעלל בי ומכה אותי, שמוכר לצוות המורים ולבית הספר, יצא מהכלים ודחף עליי שולחן לפני כמה ימים. הוא גרם לי נזק כואב בלבלב. זה לא צריך להיות ככה, אני חושב שצריך לטפל בזה".

"אני עם כאבי תופת בצלעות. יש לי מלא סימנים כחולים. אני לא חושב שמערכת החינוך צריכה להתנהל ככה. בסופו של דבר הם צריכים לדעת איך להתנהל", הוסיף.

אושרי חושש לחזור לבית הספר גם אחרי שהשתחרר מהאשפוז. "אני יודע שברגע שאכנס ארגיש שוב מאוים ובלי ביטחון עצמי. בלי שום קשר אמא שלי הגיעה כמה פעמים לבית הספר, ואמרה להם 'תעשו לזה סוף, זה לא הגיוני שהבן שלי חוזר הביתה עם סימנים כחולים'. הם אמרו שיטפלו אבל בינתיים הם לא עושים את זה. אני מרגיש מאוים וזה לא צריך להיות ככה".