חופש ביטוי? זה לא אותו דברתנועת חזון

תנועת חזון מפרסמת היום (חמישי) סרטון תגובה להתקפה על זכייתו של הרב יעקב אריאל בפרס ישראל בתחום התרבות התורנית, בטענה כי התבטא באופן פוגעני כלפי קהילת הלהט"ב.

בסרטון נראים שלושה מזוכי פרס ישראל בעבר, שהתבטאו באופן חריף וקשה נגד מגזרים ישראליים מסוימים, אולם לא נרשמה כל התנגדות לזכייתם בפרס.

הראשונה היא שולמית אלוני, זוכת פרס ישראל לתרומה מיוחדת למדינה ולחברה, שאמרה בעבר: "החרדים יונקים מאותם יצרים אפלים שינקה הזוועה הנאצית הפשיסטית".

בהמשך הסרטון מוצג הפסל יגאל תומרקין, זוכה פרס ישראל לפיסול, שאמר "כשאני רואה את החרדים אני מבין את הנאצים שרצחו אותם בשואה".

האחרון בסרטון הינו פרופ' זאב שטרנהל, זוכה פרס ישראל לחקר מדע המדינה, שהתבטא בחריפות כלפי המתנחלים ואמר: "רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את החברה הישראלית".

הסרטון נחתם בשאלה "חופש הביטוי? זה לא אותו דבר!".

בחזון מסבירים כי המחאה היא קמפיין של ארגוני הלהט"ב אשר משתיקים כל שיח בנושא: "המתקפה על הרב אריאל היא חלק מהטרור הלהט"בי שמשתולל. ישראל הופכת להט"ביסטאן, כל מי שאומר את הדברים הכי בסיסיים, נורמטיביים, והגיוניים מושחר, ומי שאומר אותם הופך להיות תחת קמפיין שמטרתו להפוך אותו למוקצה בעיני הציבור." מסרו.

בחזון הוסיפו: "כך עובדת השיטה של הטרור הלהט"בי - כל מי שיעז לומר דברים שתואמים לטבע המין האנושי, שזכר ונקבה זו הדרך הנורמלית להביא חיים ולהקים משפחה, יהפוך להיות מושא לשיימינג והכפשות. זוהי מלחמה על הבית, על הזהות היהודית של המדינה."