אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: ISTOCK

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, גינה הבוקר (שני) את השתלטות עשרות פעילי חמאס בעזה ביום חמישי האחרון על מחסן ציוד של חברת התקשורת הפלסטינית פאלטל, תוך גניבת ציוד רב המוערך בכ-15 מיליון שקלים.

בדף הפייסבוק שלו בשפה הערבית תקף אבו רוקון, "מדינת ישראל מאפשרת באופן שוטף להכניס ציוד תקשורת לרצועה לרווחת התושבים, אולם כעת - נוכח פשע זה שביצע ארגון הטרור חמאס, אשר מנסה לנצל לרעה את הצעדים האזרחיים וההקלות שנועדו לייצוב המצב הכלכלי בעזה, תוך שהוא פוגע בראש ובראשונה בתושבים - לא יוכנס ציוד תקשורת לרצועה עד להשבת כלל הציוד שנגנב".

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הוסיף, "אני חוזר ומזהיר את ארגוני הטרור – אל תנצלו את התווך ההומניטארי ואת הצעדים שמאפשרת מדינת ישראל לטובת תושבי הרצועה לצרכי טרור".

משפחתו של הדר גולדין תקפה את הממשלה, "חמאס דרש להכניס לרצועה ציוד תקשורת לטובת הרשתות הסלולריות. הקבינט אישר, אבל חמאס לקח את הציוד לטובת שדרוג הזרוע הצבאית, שמפעילה טרור נגד חיילי צה״ל ואזרחי ישראל. מי שלא דורש את השבת הבנים כתנאי לכל הכנסת סיוע וציוד הומניטארי, גם ממשיך לחלק מתנות בזמן שרקטות ובלוני נפץ משוגרים".