רינה שנרב הי"ד
רינה שנרב הי"דצילום: באדיבות המשפחה

סא"ל (מיל') עו"ד מוריס הירש, המייצג את משפחתה של רנה שנרב הי"ד, מתייחס הערב (שני) לעתירות שהגישו משפחות רוצחי הנערה על הצווים שהוצאו להריסת בתיהם.

עד כה הוצאו צווי הריסה לבתי של שניים מהמחבלים - וליד חנאתשה ויזן מג'אמאס. עו"ד הירש מסביר כי מהעתירה של אחד המחבלים עולה שאשתו וילדיו עם בעלי תעודת זהות כחולה ובעצם ממומנים על ידי משלם המסים הישראלי.

"מאז מעצרם, חוגגים המחבלים על המשכורות המשנות שמשלמת להם הרשות הפלסטינית כתמורה לרצח, ואשתו וילדיו של המחבל הרוצח חנאתשה ממשיכים לקבל תשלומים מהביטוח הלאומי של מדינת ישראל, כאילו לא קרה דבר. הגיע הזמן לפעול להפסקת הביזיון הזה", אומר הירש לערוץ 7.

הוא גם תוהה מדוע מערכת הביטחון אינה מחליטה להרוס גם את בתי המחבלים האחרים שהיו שותפים לרצח. "איננו מבינים מדוע מתעכבות רשויות הביטחון מלהוציא את צווי ההריסה נגד הבתים של קסאם שבלי וגם סמאר ערביד. ככל שמתעכבים יותר, כך נפגעת ההתרעה".

"אנו קוראים לבית המשפט לדחות מכל וכל את העתירות שהוגשו. הריסת בתי מחבלים הוכחה ככלי אפקטיבי להרתעת מחבלים פוטנציאלים. המחבלים האלה רצחו בזדון ובכוונה מרושעת ילדה תמימה ופצעו את אביה ואת אחיה", מסכם הירש.