איתמר בן גביר
איתמר בן גבירצילום: יהונתן ולצר/TPS

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (רביעי) בגלי צה''ל שלא להצביע למפלגת עוצמה יהודית שלא עוברת את אחוז החסימה.

נתניהו הכחיש את הדיווח על ''דיל'' עם איתמר בן גביר: ''לא הצעתי כלום לבן גביר. אני קורא לו לפרוש ושאף אחד לא יבזבז עליו קולות. הוא לא עובר אחוז חסימה. עם הקולות האלה אנחנו מנצחים את הבחירות ומקימים ממשלת ימין. אל תצביעו לאיתמר בן גביר. זה איבוד של 80 אלף קולות"

גם יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר קרא אחר הצהריים שלא להשליך קולות ימין לפח, בראיון ל- i24NEWS אמר זוהר כי ''הדבר היחיד שאנחנו מציעים לבן גביר זה להיות אחראי ולזנוח את הקמפיין ולתת לגוש הימין לנצח בבחירות.

''זה מה שאנחנו מקווים שבן גביר יעשה, שאר הדברים שראיתי שפורסמו הבוקר בכלי התקשורת הם שקר ואנחנו לא יכולים לאשר דבר כזה", הוסיף ח"כ זוהר.

בעיתון ''ידיעות אחרונות'' דווח הבוקר כי בן גביר ביקש שנתניהו יפנה לרבנים בכירים בציונות הדתית וישכנע אותם שיביעו תמיכה פומבית בעוצמה יהודית. בנוסף עלה רעיון שלפיו נתניהו יפנה למפלגת יהדות התורה ויבקש שאחת החסידויות הקטנות שתומכות במפלגה יהדות התורה הפעם כל אנשיה להצביע לעוצמה יהודית.

בתמורה לסיוע, אנשי נתניהו ביקשו התחייבות ולפיה אם למרות המאמצים שיעשה נתניהו, עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה, המפלגה תתחייב שלא להתמודד במקרה שבו מדינת ישראל תיאלץ ללכת פעם נוספת לבחירות.

בתגובה לדיווח נמסר מהליכוד: "שקר וכזב. אין שום דיל עם בן גביר, הצבעה לעוצמה יהודית ובן גביר מסכנת את ניצחון הימין".