סטרוק
סטרוקפלאש 90

ברכות בימין לחברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק בעקבות זכייתה בפרס ירושלים על פועלה בקידום הריבונות, המשילות והמשפט באמצעות עבודה פרלמנטרית.

ח"כ איילת שקד בירכה הבוקר (חמישי) בפוסט בפייסבוק את סטרוק על זכייתה, "ברכות לאורית, אין אדם שמגיע לו פרס על פעילותו למען ההתישבות יותר מאורית".

"אורית ואני כיהנו יחד כחברות כנסת בכנסת ה- 19", הזכירה שקד, "לכנסת ה-20 היא לא נכנסה אבל הייתה עוד יותר דומיננטית מעשרה חברי כנסת ביחד. היא מנהלת את שדולת ארץ ישראל והרבה מאד פעולות של הרבה חברי כנסת ושרים לא היו קורות בלעדיה".

לדבריה, "כשרת משפטים נעזרתי בה בכל דבר ועניין שקשור להתיישבות והרבה מההצלחות שלי בתחום הזה רשומות על שמה. אין עוד שליח ציבור מסור כמוה למטרה. היא גם תמיד רואה את טובת עם ישראל לפני טובתה שזה נדיר בפוליטיקה. אני מבקשת מכם, תצביעו ימינה כדי שאורית תיכנס לכנסת, זה רווח אדיר לעם ישראל".

השר בצלאל סמוטריץ' ברך, "אין ראויה מאורית לקבלת הפרס וההערכה. אחת ויחידה. לוחמת ארץ ישראל שאחראית מאחורי הקלעים לכמה מהמהלכים הגדולים שהתרחשו בהתיישבות בשנים האחרונות. אין כמעט קיר שהיא לא תעבור בסוף ואין כמעט אדם שיכול לעמוד בפני הנחישות והמקצועיות שלה. תודה אורית".

מרשימת ימינה נמסר, "רשימת ימינה גאה לברך את מועמדת הרשימה וחברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק על זכייתה בפרס ירושלים להתיישבות על פועלה לקידום הריבונות, המשילות והמשפט".

"פעילותה הצודקת והבלתי מתפשרת לאורך השנים למען ההתיישבות הייתה אבן דרך משמעותית ללגיטימציה הציבורית והעולמית להחלת הריבונות על כל שטחי ארץ ישראל. כעת נשאר לדאוג לימינה חזקה בכדי שאורית תחזור ותפעל בכנסת על מנת לוודא שהחלת הריבונות אכן תתממש", הוסיפו בימינה.

ח"כ מוטי יוגב מברך גם הוא את סטרוק, "אורית, מנשים באוהל תבורך, פועלת רבות ונמרצות, לקידום וחיזוק ההתיישבות בחברון ובכל יהודה ושומרון. את ראויה מאד לקבלת הפרס והפרס ראוי לך, להמשך פועלך המבורך, עד לגאולה שלמה".

ממפלגת "האיחוד הלאומי" נמסר, "האיחוד הלאומי מברך את חברת הכנסת לשעבר, חברת המפלגה ומועמדתה לכנסת אורית סטרוק על זכייתה הצודקת בפרס ירושלים להתיישבות".

"קצרה היריעה מלפרט את פועלה והובלתה של אורית סטרוק פורצת הדרך בתחומי ההתיישבות הוותיקה והצעירה, הריבונות והמשפט אך ברור כי התשתית שהניחה לאורך השנים היא זאת אשר מאפשרת בימים הללו להחיל ריבונות על יהודה ושומרון. אנו מברכים את חברתנו לעוד שנים רבות עשיה למען עם ישראל וארץ ישראל ומקווים שכבר בעוד חודש זה יקרה שוב כפרלמנטרית מצטיינת של הציונות הדתית", הוסיפו במפלגה.

תנועת הריבונות מברכת גם היא את סטרוק על קבלת הפרס "בשל פועלה המבורך העיקש והמתמיד לקידום החלת ריבונות ישראל על ארץ ישראל כולה".

"אורית הייתה ועודנה מעמודי התווך של חזון הריבונות, מי שיודעת ביד אמן לטוות את המהלכים המדיניים והפוליטיים ההופכים חזון למציאות והצהרות למדיניות. עם ישראל וארץ ישראל התברכו באורית והענקת הפרס היא אות כבוד לעם כולו המתקדם יחד איתה ובזכותה להגשמת חלום הדורות וחזון הציונות – ריבונות ישראל על ארצו".

ראשי התנועה, יהודית קצובר ונדיה מטר, מדגישות כי "את פועלה המסור ניהלה אורית סטרוק הן בשבתה בכנסת ישראל והן מחוצה לה, ללא אור הזרקורים ומתוך ענווה ואמונה. יחד עם אורית נמשיך בפעילותנו ובקריאתנו הצוברת תאוצת ענק בימים אלה להחלת הריבונות ולהתנגדות נחרצת להקמתה של מדינה זרה בלב ארץ מולדתנו".