החזון חייב להמשיךעמותת "מדעים ויהדות"

הרב בן ציון (בנצי) נורדמן הוא יו"ר עמותת "מדעים ויהדות" וחבר מועצת העיר חדרה, איש חזון ומעש המהווה דוגמא ומופת בישראל ובעולם בפיתוח מודלים חינוכיים חדשניים, בפעילות חסד ענפה ובשלל תרומות לחברה.

בשנת 2000 הקים הרב נורדמן את מרכז החינוך "מדעים ויהדות" בחדרה, בו לומדים יחד דתיים לצד חילונים. מרכז החינוך מוסיף לגדול ולהתפתח גם היום. ההנחה הבסיסית בהקמת המרכז היתה כי חברה ישראלית איתנה ומאוחדת תתאפשר עם העמקה, למידה וחיבור בין ההיסטוריה של העם היהודי, המסורת והערכים לבין אתגרי המדע, התקדמות הטכנולוגיה, הידע וההשכלה. מרכז החינוך פתח שעריו לכל חלקי החברה הישראלית: דתיים, מסורתיים, חילוניים, עולים, ותיקים, משפחות חד הוריות ועוד.

מרכזי החינוך של העמותה בחדרה ובתל אביב מתקיימים על פני רצף חינוכי מגן הילדים ועד התיכון כמו גם צהרונים, מפעלי קיץ ופעילויות תגבור והעשרה.

בצמוד אל בית הספר התיכון, פועל "פאר צור" - בית ספר יסודי המיועד לתלמידים על הרצף האוטיסטי. תלמידי התיכון של "מדעים ויהדות" חונכים את תלמידי פאר צור באופן אישי ומקיימים יחד פעילות רבה המעשירה את עולמם.

במקביל לניהול המרכזים החינוכיים, פועל הרב נורדמן בשלל תחומים, כמו עריכת חופות ברחבי הארץ, תמיכה וסיוע לנזקקים, וקירוב רחוקים.

"אני גאה מאוד ש"מדעים ויהדות", שלנו מגיע לרמה של חיקוי במקומות אחרים, וכשאומרים לי 'באנו ויישמנו לפחות חלק ממה שאתם עשיתם וזה עובד' זה משהו שאני מאוד שמח לגלות. ב"ה אנחנו זוכים לקבל תגובות נפלאות מהציבור. ככל שהזמן עובר אני מבין שהציבור מעריך ויודע ורוצה להיות שותף איתנו שזה דבר מרגש ומחמם את הלב", אומר הרב נורדמן.

העמותה בפעילות
העמותה בפעילותעמותת מדעים ויהדות

בימים אלו עומדת הפעילות החשובה הזו בסימן שאלה. הביקוש הולך וגדל, המשאבים אוזלים, ויש צורך דחוף בסיוע חיצוני כדי להמשיך את היוזמות המבורכות הללו.

הרב נורדמן וצוות "מדעים ויהדות" יוצאים בגיוס תרומות דרך קמפיין מימון המונים. בימים ראשון-שני 16-17.2.20 נרתמים ומסייעים לרב להמשיך את הדרך. הצטרפו גם אתם לעשייה המבורכת.

לתרומות לחצו כאן >>

---