זירת תאונת פגע וברח. ארכיון
זירת תאונת פגע וברח. ארכיוןצילום: דוברות מד"א

בשבוע שעבר עצרו חוקרי המשטרה שני נהגים בחשד למעורבותם בתאונות פגע וברח בהם היו מעורבים במהלך החודשים האחרונים.

במקרה הראשון, מדובר בתאונה פגע וברח קטלנית, שארעה סוף דצמבר ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה, בה נפגעה נהגת בשנות השמונים לחייה ומותה נקבע בבית החולים.

הנהג הפוגע עזב את המקום מבלי לעצור וממילא מבלי שהשאיר כל פרט מזהה. חקירה מאומצת של בוחני התנועה של המשטרה שחקרו את התאונה גילתה את סוג הרכב הפוגע ולבסוף הגיעו החוקרים אל הנהג החשוד בגרימת התאונה.

החשוד תושב הרצליה בשנות ה -70 לחייו נחקר במשטרה, הודה ושוחרר בתנאים מגבילים תוך שרישיון הנהיגה שלו נפסל ל -90 ימים.

במקרה השני מדובר בתאונה שהתרחשה לפני כשבוע ברחוב העליה בתל אביב, ובה נפגע הולך רגל בשנות השמונים לחייו מרכב חולף ונפצע באורח קשה. גם במקרה זה הנהג הפוגע עזב את המקום מבלי להגיש עזרה ומבלי להשאיר פרטים מזהים.

בוחני התנועה שחקרו את המקרה, הצליחו לעלות על עקבותיו של הנהג הפוגע, תושב חולון בשנות ה-70 לחייו, ועצרו אותו בעת שהגיע למוסך על מנת לתקן את שמשת הרכב שנשברה בשל התאונה. בתום חקירתו שוחרר הנהג הפוגע למעצר בית ורישיונו נשלל למשך 90 ימים.

נגד שני הנהגים הפוגעים יוגש בהמשך כתב אישום.

"המשטרה קוראת לציבור הנהגים לנהוג בזהירות, בהתאם לתנאי הדרך ובהתאם להוראות החוק. את רוב תאונות הדרכים ניתן למנוע באם ננקוט בזהירות המתבקשת, אולם היה וכבר קרתה תאונה חובה על כל מי שמעורב באירוע להגיש עזרה ראשונית ככל יכולתו, להזעיק את כוחות ההצלה וכן להמתין במקום ולמסור את פרטיו למשטרה", נאמר בהודעת המשטרה.