אלידע בר שאול ידריך סיור משקיעים
אלידע בר שאול ידריך סיור משקיעיםצוריאל גביזון

סיורי משקיעים נפוצים בכל העולם, ולאחרונה גם ירושלים הצטרפה למפת הסיורים של משקיעי הנדל"ן.

"חשוב להבין שכמו שירושלים מורכבת מ'ירושלים של מטה' ו'ירושלים של מעלה' גם סיורי הנדל"ן שלנו משלבים מימד רוחני ומימד גשמי", מסביר דביר דמרי, מנכ"ל קרתא השקעות.

"אנחנו מאמינים שירושלים היא העיר עם העתיד המבטיח ביותר, והדבר מתבטא גם בפן הכלכלי. חשוב לנו להראות למתעניינים ולחברי מועדון המשקיעים שלנו איפה נמצאים הנכסים שבהם אנו משקיעים, ומדוע הם כל כך אסטרטגיים".

מועדון המשקיעים של קרתאמונה אלפי אנשים מהארץ ומהעולם, המתעניינים בהשקעות נדל"ן בירושלים. המועדון מספק אינפורמציה חשובה על התהליכים והמגמות המתרחשים בעיר, ומציע השקעות נדל"ן ייחודיות ואטרקטיביות, כמו גם סיורי נדל"ן בירושלים וכנסי העשרה.

"הסיור מיועד לחברי המועדון שלנו, שחלקם כבר השקיעו בירושלים וחלקם עדיין בגדר מתעניינים. המועדון פתוח לכל מי שמתעניין בהשקעות נדל"ן בירושלים, ההצטרפות לא כרוכה בעלות כלשהי, והחברים במועדון נהנים ממידע חשוב, מהצעות אטרקטיביות - וגם מסיורים ייחודיים".

סיור המשקיעים הקרוב יתקיים בשבוע הבא ביום רביעי, יסוב סביב דמותו הייחודית של ר' אריה לוין, בהדרכתו של אלידע בר-שאול. לאחר הסיור, תתקיים תצפית מודרכת בנכסי הנדל"ן האסטרטגיים כיום שם יסעדו המשתתפים ארוחת ערב.

"כיום", מספר דמרי, "כעשרים מהפרויקטים שלנו בעיר נבנים באתרים היסטוריים. במקומות שלכל אחד מהם יש סיפור ייחודי. חלקם יושבים על אדמות הקדש, חלקם במבנים שמצריכים שימור. ההיכרות עם סיפורה של ירושלים נותנת מימד אחר לכל סיפור ההשקעה, והמצבים הייחודיים של נכסי נדל"ן בירושלים רק מראים עד כמה אפשר להרוויח מהם בטיפול מקצועי נכון".

להרשמה למועדון המשקיעים (ללא עלות) ולסיור המשקיעים לחצו כאן.