איצטדיון טדי. במשטרה התערבו מאוחר
איצטדיון טדי. במשטרה התערבו מאוחרחזקי עזרא

שבוע עבר מאז הותקף אוהד בית"ר ירושלים בצאתו ממשחק הכדורגל מול מכבי חיפה באצטדיון טדי שבבירה במסגרת ליגת העל בכדורגל. שבוע עבר והיום (שני) פסק בית משפט השלום בירושלים עונש כנגד אוהדי חיפה האלימים כשהרחיק אותם ממשחקי הכדורגל עד לסיום העונה הבאה.

כזכור, בפוסט שעלה לרשתות החברתיות וסחף תגובות רבות אחריו, כתב אוהד בית"ר לפני שבוע כי "הלילה אחרי המשחק מול מכבי חיפה עצרו את הרכב שלי 3 מכוניות ברמזור בצומת פת, 12 אנשים בערך ירדו מהרכבים עם דוקרנים, סכינים, אלות ורצח בעיניים, תקפו את הרכב שלי שאני ו2 חברים שלי סגורים בתוכו, שברו לי את כל הרכב, השמשות, המראות והפח - נזק של עשרות אלפי שקלים ונזק נפשי ארוך טווח לי ובמיוחד לשני בני נוער שהיו איתי".

לדברי אותו אוהד, "מאה מטר ממול היה מחסום משטרתי וכשהמשטרה ניסתה לעצור אותם הם ברחו לעיני השוטרים מהמחסום. רק רצינו לראות כדורגל".

כאמור, היום בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה שלא הגיבה כראוי באותו האירוע, והרחיק ממגרשי הכדורגל עד ליום 1.6.21, שניים מהחשודים שנתפסו.

בהודעת דוברות משטרת ישראל נכתב כי "בתום משחק הכדורגל שהתקיים ביום 10.2.20, התקבל דיווח במשטרה על קטטה באזור צומת פת בירושלים, במהלכה מספר חשודים תקפו צעיר שנהג ברכבו, גרמו לו נזק ונמלטו.
פעילותם של חוקרי המשטרה, הביאה תוך מספר ימים לאיתור זהותם, החשודים בני 20-30 מפרדס חנה בתקיפה.

היום שוחררו 2 החשודים בתנאים שכוללים, בין היתר, הרחקה מכל מגרשי הכדורגל לרבות מגרשי האימונים עד ליום 21.6.21.

עוד נכתב כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות אלימות בכלל, ואלה הקשורות לאלימות בספורט, וזאת תוך פגיעה בחווית הספורט והביטחון של כלל האוהדים והצופים וציבור".