נתן אשל
נתן אשלפלאש 90

נתן אשל, יועצו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסביר הבוקר (רביעי) למה התכוון כאשר כינה את הרב חיים דרוקמן ''דרוקמן שמוקמן'' במהלך שיחתו עם איתמר בן גביר שפורסמה בחדשות 12.

''ברור שאני מתלמידיו וממעריציו של הרב דרוקמן. הכוונה היתה ברורה שלא הוא ולא אחרים יזיזו את בן גביר וזה סלנג דיבור וחלילה לא מעבר לזה", אמר אשל.

במרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מצפים מראש הממשלה בנימין נתניהו להתנער מדבריו הפוגעניים של אשל, "הרב דרוקמן הוא דמות מופת בחברה הישראלית, זוכה פרס ישראל ומנהיג רוחני בציבור הדתי לאומי והכללי. דבריו המעליבים של נתן אשל מקורבו של ראש הממשלה היו ראויים לגינוי מיידי מצידו של נתניהו ואנחנו מצפים שייעשה כך בהקדם", אמרו במרכז ישיבות בני עקיבא.

עוד הוסיפו: "מי שמבקש להתייעץ עם הרב לעתים תכופות, מבקש את תמיכתו בשעות משבר ראוי שיידע לעמוד ולהגן על שמו הטוב של רב גדול בישראל. המשך השתיקה כמוה כהסכמה לדברי אשל ואסור שכך יקרה".

לערוץ 7 נודע כי שר הביטחון נפתלי בנט התקשר הבוקר אל הרב חיים דרוקמן וביקש לחזק אותו לאחר המתקפה מצד יועץ נתניהו.

אמש, נזכיר, נחשפה בחדשות 12 שיחה שבה נשמע יועצו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו, נתן אשל, מכנה את הרב חיים דרוקמן "דרוקמן שמוקמן". מדובר על שיחה שקיים אשל עם איתמר בן גביר בניסיון לשכנע את בן גביר לפרוש מהמירוץ לכנסת ה-23 כדי לא לזרוק לפח קולות ימין.