הדמות האהובה "דוליטל" חוזרת לקולנוע לאחר עשור בעיבוד לייב אקשן חדש לרופא המפורסם שמדבר עם חיות.

העיבוד הקולנועי החדש מגיע בדמות סרט הרפתקאות ופנטזיה מבית אולפני יוניברסל, מאת היוצרים של "אליס בארץ הפלאות" ו"מליפסנט" ומאת הבמאי סטיבן גייגן.

"דוליטל" - הרפתקה קולנועית מרהיבה לכל המשפחה. ההרפתקה שכל החיות ידברו עליה.

ד"ר ג'ון דוליטל (רוברט דאוני ג'וניור), רופא החיות המפורסם, מתרחק מחברת בני האדם ומסתגר מאחורי החומות הגבוהות של אחוזתו. כאשר מלכת אנגליה הצעירה חולה במחלה מסתורית, דוליטל הסרבן נאלץ לצאת מהאחוזה ומסכים להפליג יחד עם חבריו החיות להרפתקה אפית וקסומה אל אי סודי בחיפוש אחר התרופה.

יחד עם חבריו החיות: גורילה חרדתית, ברווז נלהב, יען ציניקן, דב קוטב עדין, כלב משכיל וכמובן ציפור התוכי הנבונה פולינזיה, אשת סודו האמינה ביותר של דוליטל, הוא מגלה את שמחת החיים מחדש.

בסרט החדש בגירסה האנגלית מככבים גם אנטוניו בנדרס, מייקל שין (בתור Dr. Blair Mudfly), ג'ים ברודבנט, ג'סי באקלי.

כמו כן, כוכבים גדולים תרמו את קולותיהם לסרט ומדבבים בו, בין היתר: טום הולנד (כלב), רמי מאלק (גורילה צ'י-צ'י), סלינה גומז (ג'ירפה), אמה תומפסון (תוכי פולי), רייף פיינס (טיגריס), אוקטביה ספנסר (ברווזה), ג'ון סינה (דב קוטב יושי), קרייג רובינסון (עכבר קווין), מריון קוטיאר (שועלה), ג'ייסון מנזוקאזס, קמיל ננג'יאני (יען), פרנסס דה לה טור (ג'ינקו), כרמן אג'ונו (לביאה).

להבדיל מגלגוליו הקודמים, בגירסה החדשה של 2020, לראשונה, כל החיות ממוחשבות בעיבוד לייב אקשן חדשני. דוליטל של 2020 שם דגש על אהבה לחיות ושם את הזרקור על חברה' צעירים שרוצים לשנות את העולם. על הפרויקט החייתי הזה עבד דאוני ג'וניור ב- 3 השנים האחרונות, והפיק אותו יחד עם אשתו סוזן דאוני, בתקציב ענק של 175 מיליון דולר. הסרט צולם במשך חודשים ארוכים באנגליה.

דוקטור דוליטל חוגג השנה 100 לספר הילדים המאויר הראשון בסדרה שיצר הסופר האנגלי יו לופטינג בשנת 1920 ושהסבים והסבתות שלנו גדלו עליו. בעקבותיו כתב לופטינג המשכים רבים לספר הילדים הקלאסי והאהוב, ומאז ועד היום הפך רופא החיות לדמות אהובה על מיליוני ילדים ברחבי העולם, והוא מהווה עבורם סמל ומופת לשמירה על החי ועל הטבע, לתבונה ואנושיות ולחיים צנועים.

החל מה-5 במרץ בבתי הקולנוע בישראל,בהפצת Tulip Entertainment