טרנד סניקרס
טרנד סניקרסצילום: שי פרנקו

למי שמעוניינת לדעת מהם חמשת הטרנדים הנכונים לקיץ 2020 בארון הנעלים:

סנדלי רצועות דקיקות עד בלתי מורגשות – הטרנד החזק ביותר לקיץ 2020 שמוביל בקרב מעצבי העל: "ללכת עם ולהרגיש בלי" בגרסת עקב קטן: שלוש רצועות דקיקות שמחזיקות את הרגל ומתכתבות כמעט עם כל לוק, משמלה, חצאית, חליפה או ג'ינס.

סנדל רצועות דקיקות מקולקציית הקיץ של scoop
סנדל רצועות דקיקות מקולקציית הקיץ של scoopצילום: עמירם בן ישי
סנדל בטרנד רצועות דקיקות להשיג ב next
סנדל בטרנד רצועות דקיקות להשיג ב nextצילום: יח"צ חו"ל

טקסטורת קרוקו - טרנד ששייך לרוב לעונת החורף הקרה דווקא, עושה פריצה הקיץ הקרוב עם גוונים וצבעים חזקים כמו: ירוק פיסטוק, ורוד, כתום וצהוב. הקרוקו היא טקסטורה שונה, שמקפיצה את ההופעה כמעט כמו תכשיט ענק. מספיק ללבוש עם ג'ינס וחולצה לבנה וקרוקו אחד מבטיח על כפות הרגליים ואת מסודרת.

סנדל שטוח בטרנד קרוקו
סנדל שטוח בטרנד קרוקוצילום: עמירם בן ישי
סנדל עקב בטרנד הקרוקו
סנדל עקב בטרנד הקרוקוצילום iStock
סנדל עקב בטרנד קרוקו של next
סנדל עקב בטרנד קרוקו של nextצילום: יח"צ חו"ל

קשירה על קרסול - טרנד אל זמני. אין קיץ שטרנד הקשירה על הרגל לא מככב בארון הנעלים, החל משטוח ועד עקב, העיקר שהשרוך מלפף את הרגל מעדן אותה והופך אותה בן רגע לנשית וארוכה יותר.

קשירת קרסול
קשירת קרסולצילום: עמירם בן ישי
סנדל עקב רצועות קרסול
סנדל עקב רצועות קרסולצילום: עמירם בן ישי

גימור קרה, פרונט מרובע – טרנד שעשה כניסתו בקיץ שעבר ומתחזק . הפרונט המרובע בתצורת סנדלים, נעלי עקב ושטוח משווה לנעל מראה אלגנטי, מעודן ומודגש. לנועלות נעליים בגימור זה, יש לדאוג לכף רגל מטופחת ומסודרת שכן צורה מרובעת נוטה למשוך הרבה זוגות עיינים.

פרונט מרובע
פרונט מרובעצילום: עמירם בן ישי

הסניקרס - על אף הטרנדיים והאופציות שמציע הקיץ הקרוב, הסניקרס הלבנות הפכו בשנים האחרונות לאיקוניות ומככבות תקופה כנעליים הכי נכונות שיש. אך בכל זאת העונה הקרובה מצטרפים לחגיגה דגמי סניקרס חדשים: המון נגיעות ושילובי צבע, סניקרס ספורטיביים יותר, סניקרס בשילוב הדפס מנומר וסניקרס במראה מעודן – שמתאים גם לשמלות/חליפות/ חצאיות – בערב.

סניקרס
סניקרסצילום: שי פרנקו

הצבעים הבולטים לקיץ 2020 – נעלים וסנדלים בצבע ירוק פיסטוק, ורוד בייבי, אדום, צהוב וכתום.