ההיערכות בישראל לנגיף הקורונה
ההיערכות בישראל לנגיף הקורונהצילום:Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות הודיע היום (שבת) כי לפי עדכון מקוריאה הדרומית, תשעה תיירים שהגיעו לישראל כחלק מטיול מאורגן של 77 בני אדם, אובחנו עם שובם מהביקור כחולים בנגיף הקורונה.

משרד הבריאות הנחה את מי שהגיע עמם במגע להיכנס לבידוד בית של 14 ימים.

לוח הזמנים והמקומות שבהם ביקרו התיירים

8.2 – לאחר השעה 20:00 מלון מגדל דוד בנתניה ומלון גלרי.

9.2 – קיסריה, מלון גבריאל בנצרת, כנסיית הבשורה, כנסיית המשפחה הקדושה, מלון עין גב.

10.2 – מלון עין גב, מסעדת טנורין, כנסית הבכורה של פטרוס הקדוש, כנסיית הלחם והדגים.

11.2 – מלון דיוויד ים המלח.

12.2 – מצדה. פארק תמנע. מלון לאונרדו נגב בבאר שבע.

13.2 – הפארק הלאומי בבאר שבע, מערת המכפלה בחברון. מלון גרנד קורט בירושלים.

14.2 – הר הזיתים בירושלים – בית פגי, כנסיית העלייה, כנסיית פאטר נוסטר, כנסיית דומינוס פלוויט, כנסית גת שמנים. הר ציון – חדר הסעודה האחרונה, קבר מרים, כנסיית - gallicantu

15.2 – מסעדת ג'רוזלם גולד. עין כרם ירושלים - כנסית ג'ון הקדוש, כנסית הביקור, כנסיית אן הקדושה, ברכת הצאן (בתסדה), כנסיית הקבר הקדוש, כנסיית anastasis.

רשות הטבע והגנים מסרה בעקבות הידיעה על ביקור הדרום-קוריאנים: "הבוקר התקבל דיווח ממשרד הבריאות אודות קבוצת תיירים מקוריאה שביקרה בארץ וחזרה לארצה עם סממנים של מחלת הקורונה.

מסלול הביקור שלהם נוטר ונמצא כי ביקרו בשלושה אתרי רשות הטבע והגנים תל באר שבע, מצדה וקיסריה. ניתנו הנחיות לעובדי האתרים שהיו איתם במגע בהתאם להנחיית משרד הבריאות. רשות הטבע והגנים נמצאת בקשר רציף עם משרד הבריאות".

ביממה האחרונה חל זינוק מדאיג בהיקף נדבקי הנגיף בקוריאה הדרומית. במדינה הודיעו כי מספרם הוכפל, ועומד כעת על 433. מרכז בקרת ומניעת מחלות במדינה דיווח כי 142 מקרים חדשים התגלו הבוקר, ועוד 87 אחר הצהריים.