אורי ששון. חוזר לישראל
אורי ששון. חוזר לישראלצילום: איגוד הג'ודו

הביטול הישראלי הראשון. נגיף הקורונה משפיע גם על הספורט הישראלי. אחרי ביטול הליגה הסינית וביטולם של משחקים באיטליה בשל התפשטות נגיף הקורונה, גם בנבחרת הג'ודו הישראלית הנגיף פוגע.

ביום שלישי הקרוב אמורה הייתה הנבחרת הישראלית בעלת הסיכוי הגבוה ביותר לזכיה במדליה אולימפית במשחקי האולימפיאדה שאמורים להתקיים בטוקיו שביפן בקיץ, לטוס למחנה אימונים במקום בו יתקיימו המשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב.

ב'ישראל היום' חושפים כי בעקבות הוראת משרד הבריאות, החליטו באיגוד הג'ודו הישראלי לבטל את תכניות הנבחרת ולבטל את נסיעתם הצפויה למחנה האימונים ביפן.

כזכור, הערב (מוצ"ש) הוציאו במשרד הבריאות הוראה לפיה כל מי שיחזור מיפן בתקופה הקרובה, ייכנס לבידוד של 14 יום. הנבחרת הישראלית שהייתה אמורה לצאת למחנה האימונים ביפן הייתה אמנם אמורה להישאר זמן רב בטוקיו, אבל בשל החשש ששבועיים בבידוד עשויים לפגוע בהכנות לאולימפיאדה, החליטו באיגוד הג'ודו שלא לקחת סיכון.

הנבחרת שכבר נערכה למחנה האימונים בטוקיו כשרכשה מסכות וציוד מתאים לצורך מחנה האימונים ביפן, תחזור כעת ישירות מתחרות הגראנד סלאם בגרמניה לישראל ובאיגוד ינסו למצוא מקום אחר לקיים בו את מחנה האימונים שתוכנן להתקיים בטוקיו.