אוהדי בית"ר
אוהדי בית"רצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

שתי נקודות, אלו מספר הנקודות שהשיגה העונה בית"ר ירושלים במשחקים בהם נכנסה לפיגור. הערב (מוצאי שבת) מול הפועל חדרה שנאבקת על הכרטיס לפלייאוף העליון, הצליחה לראשונה העונה בית"ר להפוך פיגור לניצחון ועוד איזה ניצחון.

חדרה עלתה למשחק הערב בידיעה כי ניצחון יקרב אותה משמעותית להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, שנה שניה ברציפות, זאת לאחר שמוקדם יותר איבדה מכבי נתניה נקודות כשהובסה בקריית שמונה ופתיחת המשחק בישרה עבורה טובות.

היה זה בדיוק כמו בשבוע שעבר מול הפועל ת"א באצטדיון טדי, כשעבירה מטופשת ושטותית של הבלם הפורטוגלי הבית"רי דיוגו ורדסקה ברחבת שערו שלו הביאה לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות היריבה מחדרה, וזו עלתה בדקה ה-8 ליתרון בלי בעיה.

הפעם בניגוד למשחק הבית מול הפועל ת"א, בית"ר לא נתקלה בחומה בצורה ובדקה ה-33 חזרה למשחק משער מרהיב של אלירן עטר שבעט בוולה מהאוויר לחיבורי שערה של חדרה, ובדקה ה-63 הכפיל עטר את שעריו שלו ושל בית"ר כשכבש בבעיטה יפה נוספת מחוץ לרחבה ועשה מהפך.

עידן ורד שנכנס כמחליף בדקה ה-54 במשחקו השלישי מאז חזרתו מפציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, כבש שער ראשון העונה בדקה ה-72 וכעבור 2 דקות הכפיל את שעריו העונה עם שער נוסף, הרביעי במספר של בית"ר הערב ש-15 שחקנים שונים כבשו לזכותה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל.

בית"ר יכולה להבטיח את המקום השלישי בטבלה לקראת הפלייאוף העליון אם באר שבע לא תנצח מחר ובכל מקרה משיגה ניצחון חשוב שמראה שעוד מוקדם להספיד אותה.

חדרה? זו תיאבק על המקום בפלייאוף העליון בקרב ישיר מול הפועל תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה בשבוע הבא.