יהודה גליק לארדן: תסתכל לי בעיניים

חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק פונה בסרטון לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, ובו הוא מבקש מהשר לפעול נגד ההחלטה הצפויה של מפקד מחוז ירושלים במשטרה להרחיק אותו מההר למשך חצי שנה.

לאחר שציטט את העילות לכאורה להרחקתו מההר פנה גליק לשר ארדן, "גלעד, תסתכל לי בעיניים. חשש ממשי להסתה? אני יהודה גליק שמקפיד להקדים שלום לכל אדם? שמאיר פנים לכל בכל מקום, על אחת כמה וכמה בהר הבית? יש חשש ממשי שאני מתכוון לבצע הסתה? בחייך גלעד, אתה יודע שזה לא נכון".

"גלעד ידידי, אתה יודע שהר הבית הוא מרכז חיי ומקור האנרגיה שלי, ובהובלתך עשינו שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. אינו דומה הר הבית היום למה שהיה לפני שנכנסת לתפקידך, אני רואה את השינויים האלה ואני גאה בהם", הוסיף גליק.

אולם לדבריו, "הצילומים בשבוע שעבר בהם אני נראה שוכב אזוק בהר הבית בעוון הליכה איטית התפרסמו ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט בעולם וגרמו נזק גדול למדינת ישראל ולמהפכה שאתה הובלת בהר".

"כבוד השר, זו זכותך ואף חובתך לזמן את מפקד המחוז ולבקש ממנו את המידע המופרך שעל בסיסו אני מהווה סכנה לציבור. ראה איך נהגו לאחרונה השרים בנט ואוחנה כשהבהירו שהם אינם חותמת גומי. השר ארדן, ברגע מבחן זה עליך להודיע למפקד המחוז, עוד היום, כי החלטתו אינה צודקת ואינה ראויה ועליה להתבטל מיד", חתם גליק את דבריו.