בנימין נתניהו
בנימין נתניהוPhoto by Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא למצביעי עוצמה יהודית ''לפעול עם השכל הישר'' בשל העובדה שהמפלגה לא עוברת את אחוז החסימה.

"אני מבין את התסכול על זה שנפתלי בנט לא כלל את בן גביר ברשימתו אבל זו לא סיבה לזרוק 80 אלף קולות לפח. אני לא קורא לבן גביר לפרוש, אני קורא למצביעים שלו לפעול עם השכל הישר ולהבין שיש לנו הזדמנות לנצח", אמר נתניהו לרדיו גלי ישראל.

הוא הגיב לביקורת שמותח עליו יו"ר ישראל ביתנו, "ליברמן הוא לא איש רציני, אני לא מבין למה מצטטים אותו. אגב ליברמן העביר מזוודות של כסף קטארי מזומן בזמן שהיה שר הביטחון, אז שיפסיק להטיף. יש בו משהו שהפך להיסטרי אפילו ליצני".

נתניהו התייחס גם לפרשת הרפז וקרא לפרסם את כל תמלילי גבי אשכנזי ואביחי מנדלבליט. "אני קורא להסיר את צו איסור הפרסום - מניין באו ההאשמות האבסורדיות האלה נגדי בעוד שלא חוקרים את כל צמרת כחול לבן... אני דרשתי שהשימוע שלי יהיה פומבי - היועמ"ש סרב".

אמש פורסם בחדשות 12 סקר שממנו עולה כי הליכוד היא המפלגה הגדולה בישראל, עם 34 מנדטים. מפלגת כחול לבן זוכה ב-33 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת עם 13 מנדטים ורשימת העבודה-גשר-מרצ נהנית מעשרה מנדטים.

סיעת ש"ס ומפלגות יהדות התורה מקבלות כל אחת שמונה מנדטים, מפלגת ימינה עם שבעה מנדטים, ישראל ביתנו של ליברמן עם שבעה מנדטים גם היא.

מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא עוברת את אחוז החסימה (1.5).

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה לסקר: ''אם כל הימין ייצא להצביע נגיע ל-61 מנדטים ותוקם ממשלת ימין''. במפלגת הליכוד הגיבו ''אם בן גביר פורש, יש 61 מנדטים וממשלת ימין''.