השר דרעי מקבל את האות מראשי המועצות
השר דרעי מקבל את האות מראשי המועצותצילום: אריאל אוחנה

במהלך ועידת ההתיישבות שנערכה במסגרת כנס ירושלים של העיתון 'בשבע' קיבל השר אריה דרעי את אות 'יקיר ההתיישבות'.

ישראל גנץ ראש מועצה אזורית מטה בנימין, יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, יוחאי דמרי ראש מועצה אזורית הר חברון, שלמה נאמן ראש מועצה אזורית גוש עציון והרב הלל הורביץ ראש המנהלת בחברון העניקו את האות לשר דרעי על "תמיכתו והתייצבותו לצד מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון ועל שהוביל את הקמת היישוב החדש עמיחי וזכה להיות שותף בכינון יישוב יהודי חדש בארץ ישראל".

"הוקרה זו מוגשת על תמיכתו ומסירותו ליישובים, לתושבים, ליישוב ולשלמות ארץ ישראל", כתבו החמישה.

יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי אמר, "אני מודה לראשי ההתישבות ביהודה ושומרון על הענקת האות ושיתוף הפעולה הפורה ביננו במשך שנים רבות".

"אנו אומרים לכל העולם. אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את הארץ שלנו אנחנו מיישבים, אנחנו גדלנו והתחנכנו על תורת ישראל, כל המורשת שלנו זה בחבלי הארץ הללו, חברי, ראשי ההתיישבות יודעים שעוד לפני 30 שנה לא קם ישוב ביהודה ושומרון שלא הייתה לנו בש''ס תרומה לכך", הוסיף דרעי.

"אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה ולתמוך בהחלת הריבונות על יהודה ושומרון בממשלה ובכנסת ולעשות הכל כדי שארץ ישראל ששייכת לעם ישראל עם תורת ישראל. החוט המשולש לא במהרה יינתק", סיים השר.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הוסיף, ""בזמן שמשרדי ממשלה רבו ביניהן על מי שיבנה את היישוב החדש עמיחי למען מפוני עמונה, הגיע השר הרב אריה דרעי לקח אחריות מטעם משרד הפנים והקים יישוב לתפארת בלב בנימין, לב הארץ. זוהי הוקרת תודה בשם כל ההתיישבות לשר על פועלו המבורך והאמיתי, שראשי רשויות אנו מוציאים אצלו אוזן קשבת ונכונה למען אחיזתנו בארץ אבותינו".