השר בצלאל סמוטריץ': להחזיר את השפיות לדרום תל אביב

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' והמועמדת שירלי פינטו מרשימת 'ימינה' ביקרו היום (שלישי) בשכונות דרום תל אביב.

בסיור השתתפו חברי מועצת העיר תל אביב חיים גורן ושולה קשת ביחד עם פעילים חברתיים. התושבים דנו עם שר התחבורה על האתגרים והקשיים בשכונה בנושאי תחבורה ובכלל.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר בסיום הסיור, "שנים רבות אנחנו מלווים את תושבי דרום תל אביב. למדינת ישראל יש חובה להחזיר את החיים ואת השפיות לתושבי השכונה".

"בסיור היום העלו נושאים מגוונים ובתוכם סוגיות מקצועיות כמו שטח התארגנות של הרכבת הקלה בגינת לוינסקי, הפורטל של קו הרכבת באזור, התחנה המרכזית, ועוד ועוד. איני איש של הבטחות אבל אני מתחייב ללמוד את הסוגיות לעומק ולפעול למען תושבי השכונה. מדינת ישראל מחויבת להחזיר את השפיות לדרום תל אביב", הוסיף סמוטריץ'.

המועמדת שירלי פינטו הוסיפה, "סוגיית המסתננים בדרום תל אביב היא רעה חולה שהולכת ומחמירה בצורה דרסטית עם השנים. ימינה חרטה על דגלה לטפל בבעיית המסתננים ובפשיעה הגואה באזור. לא יכול להיות שכמות המסתננים והפשיעה עולה כל שנה ושתושבי תל אביב - אזרחי מדינת ישראל חיים בפחד יום יומי. דרום תל אביב לא יכול להמשיך לשמש בשום אופן כחצר אחורית של תל אביב ומדינת ישראל."

חבר מועצת העיר ויו"ר הבית היהודי בת"א, חיים גורן הודה למועמדים, "אני רוצה לומר תודה בשם התושבים בשכונות לכבוד השר שהגיע אלינו. לדעתי זו פעם ראשונה ששר תחבורה מגיע לאזור הזה ושומע את כל הבעיות שקיימות כאן ואני מאמין שהוא ומפלגת ימינה יוכלו לסייע לנו."