קרנבל ברחובות העיר קמפו דה קריפטנה באוטונומיית קסטיליה לה מנצ'ה בספרד, הציג מחזות קשים של נאציזם ואנטישמיות.

בין היתר נראו במהלך הקרנבל, שאורגן על ידי אגודת התרבות הספרדית "El Chaparral", רקדנים לבושים במדי הצבא הנאצי כאשר הם מפזזים ברחובות לצלילי מוזיקה רועשת, בלונים מתנפחים בצורת מנורה בין שתי ארובות של משרפות, רקדנים נוספים לבושים במדי אסירים יהודיים במחנות ההשמדה שהניפו את דגלי ישראל ועוד.

הקרנבל המזעזע עורר תגובה קשה מצד שגרירות ישראל בספרד, שגינתה את המיצג. בהודעת השגרירות הישראלית נמסר "מדובר במיצג ערמומי ומגעיל, שהופך ללעג את ששת מיליון היהודים שנרצחו על ידי הנאצים בשואה. על מדינות אירופה להילחם באופן פעיל באנטישמיות".

גם מוזיאון אושוויץ-בירקנאו התייחס לקרנבל הנאצי בספרד, ובהודעה שפירסמו ראשי המוזיאון נמסר כי "קשה לתאר. זיכרון הפוך, הרבה מעבר לקיטש וולגרי, ללא שום רלוונטיות וכבוד".

אגודת התרבות הספרדית טענה להגנתה כי מטרת הקרנבל היתה הפוכה, והם רצו "לזכור את 6 מיליון הגברים, נשים וילדים יהודים שנספו בשואה, ואת כל אלו שסבלו מרדיפה והשמדה בגלל גזעם, נטייתם המינית, דתם או רעיונותיהם הפוליטיים".

בעיריית קמפו דה קריפטנה גינו גם הם את המיצג האנטישמי, ואמרו כי "האישור לקיום הקרנבל ניתן על בסיס ההנחה כי הוא יעניק כבוד לנרצחים בשואה. אנו מסכימים לביקורת שנמתחה על הקרנבל. אם הכוונה היתה לשמר את זכרם של הנרצחים, כמובן שהמטרה הזו נכשלה".