מתוך האפליקציה
מתוך האפליקציהצילום: רגבים

לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שני, תנועת 'רגבים' משיקה אפליקציה חדשה שמשרטטת על צג המכשיר הסלולרי את מפת המדינה הפלסטינית.

כך למשל, תושב כפר סבא יגלה שהמרחק בינו ובין מדינה פלסטינית אינו עולה על קילומטר וחצי. תושב ערד שיפתח את האפליקציה ימצא שהמרחק שלו ממדינת פלסטין הוא רק כמה מאות מטרים, בעוד תושב הצפון שחוצה את צומת מגידו יתקרב עד כדי 2 קילומטר בלבד מהגבול.

את המפה יצרו ב"רגבים" על בסיס המפה שפורסמה בעסקת המאה.

בעמוד הנחיתה של היישומון נכתב: "מצד אחד תכנית המאה היא הזדמנות אדירה. ממשל אמריקאי שמכיר בזכותה של מדינת ישראל על יהודה ושומרון ומוכנה להכיר בהחלת ריבונות על היישובים היהודיים ובקעת הירדן. מצד שני, היא טומנת בחובה סכנה אדירה: הכרה במדינת טרור פלסטינית בלב לבה של הארץ. הצטרפו אלינו לקריאה לכנסת ולממשלה – ריבונות- כן, מדינה פלסטינית – ממש לא!".

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת 'רגבים', אמר: "הציבור הישראלי לא קרא את תכנית המאה. אנחנו כן. לכן החלטנו להמחיש לו איך נראית מפת עסקת המאה – על הצג הסלולרי של כל אזרח ואזרח. ארצות הברית הודיעה שהתוכנית שפורסמה היא נקודת הפתיחה במשא ומתן וחשוב לנו שכאשר האזרח הממוצע ילך לקלפי – הוא יחשוב על מי הוא רוצה שישב סביב אותו שולחן ומתן. הבחירות הקרובות הן שיעצבו במידה רבה מאוד את גבולות המדינה - אנחנו במרחק נגיעה מקטסטרופה".