נבחרי ימינה
נבחרי ימינהPhoto by Tomer Neuberg/FLASH90

במפלגת ימינה נערכים ליום הבחירות ובמטה השטח ״ימינהמונים״ לא מסתפקים במיפוי שערכו לקראת המבצע להוצאת המצביעים מביתם.

כעת מפיצה הרשימה את "מחולל ה-61" ומפצירה בבוחרי הציונות הדתית והימין האידאולוגי: מכירים ימני שחושב לא לצאת להצביע? זה הזמן לשלוח לו הודעה ולשכנע אותו.

באתר ייעודי שהקימו מזמינה ''ימינה'' את אלפי הפעילים להזין פרטים של חברים שעדיין מתלבטים, ובלחיצת כפתור לשלוח בוואטסאפ הודעת שכנוע מותאמת אישית עבורם.

באתר נכתב: ״לכולנו יש חברים שכבר הודיעו שהם לא הולכים להצביע. הם מיואשים, הם עייפים והם לא מתכוונים לצאת מהבית בשביל עוד בחירות.

"מה אפשר לעשות איתם? הרבה. אבל המינימום זה לשלוח להם איזו הודעה. לא יודעים מה לכתוב? אל דאגה. אנחנו נעשה את זה בשבילכם. רק תכניסו שם ומספר, השאר עלינו"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ המנהל את מבצע ״ימינהמונים״ ויום הבחירות של ימינה מסר: ״חייבים להכריע ואין לאף אחד בימין את הפריווילגיה לא לצאת מהבית ולהצביע. איש ימין שלא בא להצביע הוא שותף להקמת ממשלת שמאל מסוכנת.

"בעזרת ה'נפנה לכמה שיותר אזרחים בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל של מצביעי ימינה וגוש הימין כולו ואנחנו קוראים לציבור הרחב לא להתבייש ולעשות הכל לעזור לנו להגיע ולשוחח עם כל מכר או בן משפחה ימני שלא מתכוון להצביע״, הוסיף.