סקוטי ווילבקין מול אולימפיאקוס
סקוטי ווילבקין מול אולימפיאקוסצילום: מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית

מכבי תל-אביב הייתה אמורה לטייל הערב לניצחון קל מול אולימפיאקוס, אבל בעונה הנוכחית הצהובים מעדיפים כנראה לגרום לאוהדים לדופק מואץ עד לסיום.

הצהובים כבר הובילו בהפרש דו ספרתי, אבל היוונים הצליחו להתאושש בעיקר בגלל יכולת חלשה בהגנה ובהתקפה של מכבי תל-אביב.

עם זאת לצהובים יש מזל שסקוטי ווילבקין משחק בשורותיהם. ווילבקין לקח את המשחק על עצמו והכריע אותו בשלשה שקבעה 70-71.

המשחק בתחילתו היה צמוד. אלייז'ה בראיינט קלע את חמש הנקודות הראשונות למארחים, שאיבדו את אותלו האנטר שירד לספסל בשלב מוקדם עם שתי עבירות. הצהובים לחצו על הדוושה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 16-20.

ברבע השני הצליחו האורחים מיוון לייצר מהפך ועלו ליתרון נקודה, אבל מכבי תל אביב הגיבה בריצה של 0-12 ופתחה הפער דו ספרתי עליו שמרה עד למחצית 29-39.

לרבע השלישי עלו היוונים חדים יותר. הם מחקו לאט ובשיטתיות את היתרון הצהוב, כשההגנה של מכבי תל אביב לא מוצאת מענה ואולימפיאקוס מצליחה למחוק את ההפרש ולעלות ליתרון קל, אך שלשה של סקוטי ווילבקין אפשרה לצהובים לרדת בתום הרבע ביתרון 50-52.

ווילבקין פתח את הרבע הרביעי עם שלשה נוספת, אבל אז איבדה מכבי תל אביב את הכיוון, היוונים רצו וקלעו מכל טווח ולקחו את היתרון לצד שלהם.

אלייז'ה בראיינט בשלשה חשובה צמצם 66-63, האנטר נאבק על ריבאונד, טיילר דורסי הוביל התקפה ומצא גם שם את האנטר והיתרון ירד לנקודה 66-65. היוונים מהצד השני הצליחו לקלוע סל ולסחוט עבירה.