יאיר נתניהו
יאיר נתניהוPhoto by Gili Yaari/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלח אתמול (שישי) מכתב התראה לפני תביעה לקובי כשדי, אביה של דנה כשדי שתמונתה פורסמה ביום ראשון בחשבון הטוויטר של נתניהו הבן יחד עם הציוץ "מישהו יודע מי זאת?".

כשדי העלתה לפייסבוק שלה בשבוע שעבר תמונת סלפי עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, והציוץ רמז לכאורה על קשר רומנטי בין השניים.

"הכול מותר, יאיר? הכול?", פנתה כשדי לנתניהו הבן בפוסט. "תסתכל מה עשית. הפעם, במקרה, נפלת על מישהי שמסוגלת להתמודד עם זה. זה לא עניין אותך כשעשית את זה. לא ידעת אם אהיה מסוגלת להתמודד עם זה, ובכל זאת עשית את זה. עשית את זה כי הייתי רק פרצוף שיכול היה לשרת את המטרה שלך, רק פרצוף, פרצוף בלי אדם, תמונה, שאין לה אמא, ואין לה אבא. אתה תשָּׁכַח, יאיר נתניהו. עוד קצת. רק עוד קצת, ואף אחד לא יזכור אותך, את הדברים שעשית. ישראל תתפנה ללקק את הפצעים, ואף אחד לא יזכור. אבל אני כן".

קובי כשדי, אביה של דנה, העלה פוסט בפייסבוק שבו פנה אישית לראש הממשלה: "אני רוצה לפנות אליך מכאן, אישית, לא כאזרח הפונה לראש הממשלה, אני רוצה לפנות אליך כאבא לאבא. הבן שלך, יאיר, מר נתניהו, אנס את הבת שלי. לא. לא אונס כהגדרתו בחוק העונשין. לא כזה הנעשה בסתר. במחשכים. אלא אונס לאור יום, ברבים. בכיכר העיר. הבן שלך, מר נתניהו, לקח את הילדה שלי, ואנס את כבודה. תוך ניצול מעמדו כבנו של ראש הממשלה, וכחלק מקמפיין דוחה בשבילך, מר נתניהו, בשבילך ולמענך, הוא הפך את הבת שלי למוניקה לוינסקי הישראלית.

"יאיר, בנך, הפך את דנה, בתי, ל'מאהבת המסתורית' של יריבך, מר בני גנץ. ובניצוחו, מר נתניהו, ובהשראתו, הפך כבודה של בתי למרמס בראש חוצות של כל מצורע וזב חוטם", הוסיף כשדי בפוסט. "קח רגע ותסתכל שם בטוויטר. תסתכל מה כותבים עליה. קרא בעצמך. אם זה לא אונס קבוצתי לאור יום – לא ידעתי אונס מהו.

"אני מבקש ממך, כאבא לאבא תגיד רק: 'זה דוחה בעיניי, זה מגעיל, זה לא על דעתי', תגיד רק: 'כאבא לאבא – סליחה, לא ידעתי, לא התכוונתי'. ואני יודע, ואתה יודע שאין סיכוי בעולם שתעשה זאת. כי שתיקתך היא שתיקה שבהסכמה. לכן, בעיניי, אתה שותף לפשע. לא מרמה והפרת אמונים. אלא לאונס כבודה של הבת שלי ברבים לאור יום ובראש חוצות. אתה. אתה עצמך. תתבייש".