בנימין מתגייסת להעלאת אחוזי ההצבעה
בנימין מתגייסת להעלאת אחוזי ההצבעהצילום: דוברות בנימין

ראש המועצה ישראל גנץ יחד עם הנהגות היישובים במועצה הגדולה בישראל פועלים בימים האחרונים על תוכנית מסודרת ליום הבחירות כדי להעלות את אחוזי ההצבעה בבנימין ובמקומות סמוכים נוספים.

השבוע כינס גנץ מפגש חירום עם הנהגות היישובים שקיבלו סקירה על נתוני ההצבעה בבחירות מחודש ספטמבר ויחד בנו תוכנית להעלאת אחוזי ההצבעה כדי להביא לניצחון הימין.

בפגישה השתתף השר זאב אלקין שנתן סקירה על תוכנית המאה ותוכניות הממשלה להמשך הדרך.

בין היתר סוכם כי לקראת יום הבוחר יתלו שלטים בכניסה לכל יישוב עם מספר האנשים שלא הצביעו בבחירות הקודמות כדי לייצר שיח ומוטיבציה, רבני היישובים פרסמו מכתב לתושבים על חשיבות היום ("אין חופש ביום הזה"), התקיים שיח עם רכזות הקהילה ורכזי הנוער במטרה להתגבר על תחושת האדישות ולצאת להצביע. יותר מכך נרשמות משפחות שייצאו למספר שעות לעודד הצבעה במעוזי הימין.

במכתב לכלל תושבי בנימין כתב ראש המועצה: "אם חלילה לא נירתם להצלחת הבחירות אנו עלולים להתעורר למציאות שתסיג לאחור את התנופה החשובה הזו. אנו עלולים לפגוש ממשלה שתאיים להכיר כאן במדינת טרור פלסטינית ולהשאיר יישובים במובלעות חלילה. חלק מהשואפים לשלטון אף הודיעו במפורש על כוונתם לפנות ולגרש מבתיהם אלפי יהודים.

אנו נמצאים בימים של הזדמנות לריבונות ביהודה ושומרון, בתנופה אסטרטגית אדירה במגוון תחומים להתיישבות: בתחבורה, בתשתיות ובהסדרה. הבחירות האלה הם על הבית שלנו! לתוצאות תהיה משמעות רבה לכל תושב ותושבת בבנימין. אם חלילה לא נירתם להצלחת הבחירות אנו עלולים להתעורר למציאות שתסיג לאחור את התנופה החשובה הזו."