פלדין ובלאט הערב באילת
פלדין ובלאט הערב באילתצילום: רז גליל, מנהלת הליגה

שתיהן הפועל, שתיהן נחשבות לקבוצות בית חזקות שהגיעו למשחק הערב עם רצף ניצחונות ושתיהן החתימו לאחרונה שחקנים חדשים בשורותיהן - רק אחת מהן יצאה עם הניצחון הערב (ראשון) במסגרת ליגת העל בכדורסל.

הייתה זו כמובן האדומה מירושלים, מחזיקת גביע המדינה בכדורסל ששעות ספורות לפני משחקה הודיעה על החתמתו של הסנטר עמנואל טרי שמגיע מטורקיה.

אחרי שהשוו את שיא המועדון לנקודות ברבע אחד, עם 44 כאלה, במשחק ההשלמה שלה מול הפועל חולון ביום שישי האחרון, המשיכה ירושלים את המומנטום האדיר שלה הערב באולמה הביתי החם של הפועל אילת כשגברה עליה בתוצאה 99:84.

אילת, שהחתימה את הגארד הזר ג'ון ג'נקינס ואת הפורוורד המתאזרח טרנס ווטסון חזרה מפגרת הנבחרת ברגל שמאל כשלמעשה המשיכה את המומנטום הביתי במשחקים מול האורחים מהבירה - עם הפסד ביתי נוסף בהפרש דו-ספרתי מולם.

שלושה ימים לפני תחילת סדרת שמינית גמר ליגת האלופות מול פריסטרי ועם ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, הפועל ירושלים מוכנה לרגע האמת שעשוי להביא את הפיינל-פור של ליגת האלופות של פיב"א לארץ הקודש.

הרבו לקלוע לירושלים: מאק 17, בלאט ובריימו 15 כ"א, תומאס 14, זלמנסון 11, הולנד 10, טימור 7, פלדין 5, לוי ורוזזנבאום 2 כ"א, סמית' 1.

לאילת: ג'נקינס 18, תומפסון 17, מייסון, מנקו ושולדבראנד 13 כ"א, בן צבי 7, דבנפורט 3.