אוהדי בית"ר. (ארכיון)
אוהדי בית"ר. (ארכיון)צילום: פלאש 90

הכי טוב בחוץ. את חגיגות ההישארות שלה בליגת העל בעונה שעברה, עשתה מ.ס. אשדוד על כר הדשא של אצטדיון טדי שבבירה, מקום בו לא מעט יריבות צהלו בשנים האחרונות כשניצחה את בית"ר בתוצאה 3:2 במה שהשאיר אותה עונה נוספת כנגד כל הסיכויים בליגה הבכירה.

הערב (ראשון) נפגשו השתיים שוב, רק שהפעם הירושלמים אירחו את האשדודים באצטדיון טוטו-טרנר שבבירת הנגב, בשל עונש הרדיוס שהוטל עליה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אחרי המשחק הערב נראה כי חסד עשה בית הדין עם הירושלמים שהצליחו לנצח בתום דרמה גדולה את האשדודים בתוצאה 1:2 משער דרמטי בדקה ה-92.

הפתיחה בישרה טובות מאוד עבור הירושלמים כשהקפטן ששב להרכב הפותח לראשונה מזה שנה, עידן ורד, בישל בדקה ה-6 בגאונות לאלירן עטר שהרשית את שערו הרביעי העונה והשלישי במדי בית"ר מאז הגיע אליה לפני 4 מחזורים.

לצערם של האוהדים הרבים שהגיעו לבירת הנגב, הירושלמים שוב הלכו לאחור והשער המשווה היה באוויר. לבסוף זה קרה בדקה ה-51 כשדין דוד השווה עבור אשדוד את התוצאה. אז נזכר מאמן בית"ר רוני לוי לנסות ולחפש את ההכרעה במה שהיה נראה כמו החלטה מאוחרת מדי.

למזלו, עדיף מאוחר מלעולם לא. בדקה ה-92 החילוף הצליח כשאורי מגבו כבש את שער הניצחון וקבע - בית"ר ירושלים מסיימת את העונה הסדירה במקום השלישי בטבלת ליגת העל בכדורגל וחוזרת למקום הטבעי שלה, הפלייאוף העליון, לאחר היעדרות בת שנה.