הלוואות לעסקים
הלוואות לעסקיםiStock

1. אל תהיה פראייר – נשמע פשוט אבל האמת שלא כל כך כשמציעים לעסק הלוואה זולה ומהירה זה אחד הפיתויים הגדולים שקשה לעמוד מולם אל תשכח – קשה להרוויח כסף ואם כבר הרווחת חבל שתשרוף אותו על ריביות רצחניות.

2. אפרופו ריביות – המרכיב הכי חשוב בהלוואה! בנינו כשאתה זקוק להלוואה לעסק עינך נעצמות וראשך נטמן בחול כמו בת יענה ואינך רוצה לחשוב מההשלכות של הריביות הגבוהות כמובן בתואנה עצמית שהרווחים בפתח ואפילו תוכל בקרוב לבצע פירעון מוקדם – כן כן שמענו עליך! קבל את הנתונים האמיתיים מבנק ישראל - רק 3% מבעלי עסקים פורעים הלוואות מוקדם. מבחינה סטטיסטית אתה כמעט בטוח תהיה ב 97% . תהיה אריה לא בת יענה(:

3. ושוב נדבר מעט על ריביות! קצת מספרים - הלוואה של 100,000 ₪ בריבית שנתית של 10% ממוצע (בפינסקי הלוואות לעסקים קטנים ראינו גם 17% ריבית שנתית וזה לא היה שוק אפור) 10,000 ₪ כל שנה זה המון כסף .(טיול זוגי שבוע לברצלונה כולל כניסה לקאמפ נואו)

4. עשה חושבים עם עצמך בצורה הכנה ביותר, האם אתה באמת זקוק להלוואה, האם תוכל לעמוד בהחזר, האם תישן היטב בלילה, האם זאת תהיה הלוואה חיובית היינו שתול לייצר ממנה כסף. קל וחומר אם מדובר בהלוואה יקרה ובריבית רצחנית.

5. בעל עסק יקר דפדף לסוף העיתון ומצא את רשימת "פושטי הרגל" המתעדכנים מידי שבוע רובם הם בעלי עסקים. יכול להיות שחלקם היו ריווחים ומצוינים עד לקבלת ההלוואות בריביות רצחניות (אין מילה אחרת). חלום חיים שנהפך לסיוט של 8 שנים – ללא שום יכולות אשראי מינימליות משום גורם מוכר.

6. תמשיך לקרוא זה שווה כל שקל – מה שאנחנו מספרים לך אף אחד לא יעזור אומץ ויספר לך(:

7. הלוואה לעסק צריכה להיות המוצא האחרון שלך – קודם נסה בכל כוחך למזער הוצאות לא הכרחיות בעסק שלך - עבור שוב ושוב על דוח רווח ההפסד תראה מה לעזאזל אתה משלם ואין לן שום הצדקה ותמורה פיננסית.

8. אז המסר הכי חזק שלנו שפשוט אל תהיה פראייר – הלוואה לעסק יכולה להיות עסק ביש.

9. סייענו לאלפי בעלי עסקים נסייע גם לך גם אם נמליץ לך להמתין מלקבל הלוואה לעסק זה יהיה שווה לך כל שקל.

10. עכשיו נהיה קצת אופטימיים – בעל עסק דע לך שיש הלוואות לעסקים ברביות סבירות. אומנם ההליך מעט ארוך יותר אך שווה כל אגורה אנו בפינסקי הלוואות לעסקים קטנים עוזרים לבעלי עסקים לעשות זאת לבד ללא תיווך.