אתר צ'רידי מוכר לציבור בזכות גיוסי המונים של רבבות מיליוני שקלים למען מגוון רחב של מטרות.
שי צ'רבינסקי, מנכ"ל צ'רידי, מספר לערוץ 7 על תחילת הדרך. "הכל התחיל בניו יורק. היזם של הפרוייקט המדהים הזה שמו יהודה גורביץ' והוא החליט לשנות את עולם הפילנטרופיה והעמותות. התקדמנו בכל כך הרבה דברים אבל בגיוס הכסף נשארנו מאחור. הרעיון היה לקחת את האינטרנט ולשתף באמצעותו את ההמון בעשייה של העמותה".
לדבריו, "יש עבודה של חודש וחצי לפני יום הקמפיין. במהלך התקופה הזו מגיע מנהל מטעם צ'רידי ועושה חריש עמוק. הוא עוזר לעמותה להבין היכן היא נמצאת, לאן היא הולכת ומה ערך ההון האנושי שלה. מתוך זה מתכוננים ליום הנתינה שאורך בין 23 ל-36 שעות. כך, אם פעם רק פילנטרופ היה מרגיש שהוא תורם ועושה, היום משתפים את הציבור וכל נתינה עושה את המהפך".
צ'רידי מונה קרוב למאה עובדים ברחבי העולם והריצה כבר למעלה מ-5,000 קמפיינים מוצלחים של גיוס. "הצלנו לוויתנים, נלחמנו בשיעבוד בני אדם ועזרנו לעמותות חרדיות שמתרחקות מהרשת. יש לנו שיתופי פעולה נרחבים - אפילו במדינות ערב. עם ישראל והעולם כולו נותנים צדקה. אנשים באים ואומרים שהם נותנים הרבה יותר מאז שנכנסנו לשוק. זו זכות גדולה", מוסיף צ'רבינסקי.
לדבריו גם התהליך שעוברת עמותה שנמצאת בהליך גיוס הוא מעצים. "העמותה חווה שני דברים גדולים: המטרה להגיע לכסף היא דבר חשוב, אבל אני אומר לעמותות שהן ממציאות את עצמן מחדש כי הן רואות כמה אנשים אוהבים אותם. כשאתה מסיים עם עשרת אלפים, עשרים או חמישים אלף תורמים, מדובר באנשים שרצו בהצלחתך".
אנחנו רואים את זה בתור משימת חיים: לעזור לעולם העמותות להתמקצע ולחשוב על עצמן כעסק לכל דבר. כשאתה מסיים את הקמפיין ומזמינים אותך אחר כך לחנוכת מבנה או לכל אירוע אחר, זה תמיד מרגש וזו זכות גדולה וענקית. אין דבר גדול מהזכות לעזור ולסייע לכולם", מסכם צ'רבינסקי.