אורלי לוי אבקסיס
אורלי לוי אבקסיסצילום: קובי ריכטר/TPS

ח"כ אורלי לוי אבקסיס (העבודה-גשר) מכחישה בצהריים (רביעי) כי מתקיימים מגעים עם הליכוד וטוענת שהדיווחים בנושא הם ספינים בלבד.

"מכל הידיעות שהיו - לא דובים ולא יער. אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כל שהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים", אמרה לוי אבקסיס.

לדבריה, ''גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה כביכול לתמיכה בעניין הנשיאות היא הזויה ויכולה לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה - וזה בעיני מבזה בעיקר את מי שחושב כך".

מירב כהן: פנו אלי מהליכוד והציעו לי להיות שרה, אני בזה לעריקיםטוויטר מירב כהן

ח"כ מירב כהן (כחול לבן) סיפרה כי הציעו לה להתמנות לשרה בממשלת הליכוד בתמורה לכך שתערוק ממחנה השמאל ותאפשר למחנה הלאומי להקים קואליציה של 61 מנדטים.

"בליכוד פנו אליי שאערוק ואהיה השרה לענייני גמלאים או שרת הרווחה", סיפרה כהן בחשבון הטוויטר שלה והסבירה: "חבל על שיחת הטלפון הבאה, אל תשקיעו בי את הזמן שלכם".

"זו ממש לא הדרך. אני בזה לתופעה של עריקים פוליטיים. זהו מהלך אופרטוניסטי וציני שכל מטרתו להשיג ג'וב", תקפה חברת הכנסת.

הפנייה למירב כהן נעשתה בהמשך לכוונת הליכוד לנסות לגייס עריקים מכחול לבן והעבודה-גשר-מרצ, במטרה להגיע ל-61 המנדטים הדרושים להקמת ממשלה.

אמש דווח בחדשות 13 כי לוי אבקסיס, שנבחרה לכנסת מטעם מפלגת "גשר" במסגרת רשימת העבודה-גשר-מרצ, קיבלה הצעה הכוללת מינוי לשרת בריאות וקידום מועמדותו של אביה, השר לשעבר דוד לוי, לנשיא המדינה.

אדם נוסף שקיבל הצעה דומה הוא יו"ר הרשימה של לוי-אבקסיס, ח"כ עמיר פרץ, שאף לו הוצע לקדם מועמדות אפשרית שלו לנשיאות המדינה, בתמורה להצטרפות לממשלה בראשות הליכוד.