פאה בוורוד עתיק
פאה בוורוד עתיקצילום: שי קחזם

זה התחיל ברצון עז לייצר תמונת אנסטגרם שכולם ידברו עליה ונגמר בעסק מצליח ליבוא פאות צבעוניות וסופר טרנדיות (לא רק בפורים)

בלוגרית האופנה חני ינאי, היא דמות מוכרת בענף המשפיעניות המקומי. את דרכה כפאשניסטית החלה כנערה צעירה ולא שגרתית מצפת, שחלמה אופנה והחלה מחפשת אותה גם מחוץ לסמטאות העיר - באינסגרם.

עד מהרה הפכה לכוכבת רשת בעצמה כשהיא מקפידה לפרסם תכנים מקוריים, מחוללי רעש שהפכו כל תמונה שלה לאהודה ביותר יחד עם קהל עוקבות ועוקבים שעולה מדי יום.

יום בהיר אחד, כשחג הפורים התקרב, החלה ינאי לתכנן את התמונה המנצחת בנושא תחפושות. היא חרשה את הרשת בחיפוש אחר פאה צבעונית, כזו שתמשוך את העין ותהפוך את המראה שלה לכזה שטרם נראה. בתקופה בה החלו ניצנים ראשונים של הטרנד בקרב בלוגריות אופנה, זמרות נחשבות ושחקניות מפורסמות, צדה ינאי את הטרנד וניבאה לו עתיד טוב גם בארץ.

ינאי מציגה לוק שחור ופאה לבנה
ינאי מציגה לוק שחור ופאה לבנהצילום: חני ינאי

ינאי הציגה את התמונה שלה חובשת פאה צבעונית וזו גרפה כמות עצומה של תגובות אוהדות והתעניינות רבה. ינאי, גייסה את החוש העסקי שלה והחליטה לייבא כמות קטנה של פאות צבעוניות באיכות משובחת. 40 הפאות שרכשה נמכרו בתוך כמה שעות בלבד מרגע הפרסום. מאז הופץ הטרנד באופן רשמי בארץ וינאי החלה עונה לפניות של מפיקי קליפים, מעצבי שיער וסוכני אמנים בבקשה לרכוש ממנה פאות להפקות אופנה, צילומי קליפים ואירועים שונים.

הדוגמנית נטלי דדון, הזמרת נועה קירל וסלבס נוספים מציגים את הפאות של ינאי בהפקות, אירועים וצילומי קמפיינים.

נועה קירל בצילומים עם פאה ורודה של חני ינאי
נועה קירל בצילומים עם פאה ורודה של חני ינאיצילום: משה נחימוביץ

בקולקציית הפאות של חני ינאי ניתן למצוא דגמי פאות בצבעים שונים כאשר את המקום הראשון בביקוש תופסת פאה בגווני ורוד עתיק. לאלו שרוצות פאה בצבע שיער טבעי לצורך תסרוקת בפאה או יום טיול, קיימים דגמים בצבעי חום בהיר או כהה בשילוב לייס ליצירת מראה טבעי במיוחד.

פאה במראה טבעי
פאה במראה טבעיצילום: שי קחזם

עיצוב פאה: יוגב אביטן, איפור: שחר סבו
עיצוב פאה: יוגב אביטן, איפור: שחר סבוצילום: יוגב אביטן

חלוצת הטרנד במגזר הדתי היא בלוגרית האופנה והמאפרת חוי חפץ שהייתה הראשונה שייצגה את הטרנד למראה יום יומי ומקפידה להופיע באירועים שונים כשלראשה פאה ורודה. "אין ספק שבשנים הקרובות עוד ועוד פאשניסטיות יחבשו פאות צבעוניות גם במראה יום יומי ולא רק להפקות" מסכמת ינאי את הטרנד שמתפשט כמעט כמו נגיף הקורונה:)

מחלוצות הטרנד: חוי חפץ בפאה ורודה
מחלוצות הטרנד: חוי חפץ בפאה ורודהצילום: חוי חפץ