דוד אזולאי
דוד אזולאיצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מקווה טהרה חדש נחנך בשכונת סביוני ים בקריית ים, במעמד השר לשירותי דת הרב יצחק וקנין (ש"ס), ראש העיר דוד אבן צור, ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) ויו"ר המועצה הדתית בעיר עמי אילוז.

המקווה ייקרא ''מעיין דוד'' לזכרו של השר לשירותי דת דוד אזולאי ז''ל שהלך לעולמו בשנת 2018. המקווה תוכנן על ידי האדריכל אופיר זאבי.

השר וקנין אמר כי "בפרק הזמן שאני נמצא בתפקידי אני זוכה לחנוך מקוואות ברחבי הארץ אולם המקווה הזה הוא אחד היפים והמהודרים שראיתי עד כה. ידידי המנוח השר דוד אזולאי ז"ל זכה להיות שותף בבניית מקוואות רבים ברחבי הארץ שאותם אני חונך. זכה רבי דוד ושמו מונצח במקוואות רבים ברחבי הארץ".

"הקמת מקווה טהרה היא חשובה וקודמת להקמת בית הכנסת משום שהיא מבטיחה את שלמות הגוף", אמר השר וקנין תוך שהוא חולק שבחים רבים לראש עיריית קרית ים דוד אבן צור על עזרתו בבניית המקווה. "מדובר בהקמת מקווה בתוך שנה ולראש העיר מגיעה הערכה והכבוד על פעילותו בעניין".

ראש העיר אבן צור שיבח את כל הגורמים שסייעו בהקמת המקווה. "מדובר במשימה שהצבנו לעצמנו ואכן היום אנו מברכים על המוגמר. המקווה יעניק שירות לתושבי השכונה אך הביקוש אליו ילך ויגבר בשל המיוחדות החדשנות והיופי שלו''.

ח"כ ינון אזולאי, בנו של דוד אזולאי ז''ל, הודה בשם המשפחה לעיריית קרית ים ולעומד בראשה, לראש המועצה הדתית ולמשרד לשירותי דת.