חילי טרופר
חילי טרופרצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לחילי טרופר
מכתב על יושר והגינות

השלום והברכה

בשם טוהר מידות והיושר ציבורי הצטרפת לכחול לבן וקראת לבני הציונות הדתית לעשות כמותך. אנו מבקשים ממך היום בשם אותו יושר להודיע כי התחייבות שניתנו לבוחר צריכים לקיים.

אתה התחייבת בפיך כי ממשלה על בסיס רשת ביטחון של הרשימה המשותפת היא לא על הפרק בכלל. על סמך ההתחייבות שלך הצביעו רבים לכחול לבן. ההתחייבות שלך מצטרפת להתחייבות שנתנו בני גנץ בוגי יעלון ויאיר לפיד לא לשבת עם הרשימה המשותפת שהמצע שלה כולל דרישה לפירוק המדינה היהודית מזהותה. מפלגה שראשיה לא רק מהללים מחבלים אלא גם מבריחים להם טלפונים סלולרים לתוך הכלא.

על סמך ההבטחה שלך ושל ראשי כחול לבן הצביעו לכחול לבן עשרות אלפים ביהודה ושומרון, ומאות אלפים אחרים בשאר המדינה. אנו מצפים ממך לעמוד אחרי המילים שלך ולא להסתתר או לשתוק. בוודאי לא להתפטר אחרי שמשכת אחריך עשרות אלפי בוחרים מהציונות הדתית לכחול לבן.

אתה בוודאי יודע כי אתמול הפר בני גנץ את הבטחתו וישב עם הרשימה המשותפת. היום הוא עתיד לשבת עם בל"ד הקיצונית לפי דרישת ד"ר אחמד טיבי. למה אתה שותק? דע לך. חוסר המוסריות של בנימין נתניהו מתגמד אל מול חוסר המוסריות בגניבת מאות אלפי קולות על ידי כחול לבן. דע לך, השתיקה שלך מחברת אותך לחוסר המוסריות שלהם.

מצפים ממך להודיע בקולך היום כי לא תתמוך בשום ממשלה ששותפה עם הרשימה המשותפת אפילו בתמיכה מבחוץ.

מצפים ממך להיאבק כי כחול לבן תקיים את ההתחייבות היסודית הזו שניתנה למאות אלפי בוחרים.
מצפים ממך לפעול, שאם לא כן, לעולם לא תוכל לדבר בשם היושר והמוסר.