כתמי דם ברכב
כתמי דם ברכבצילום: אלחנן גרונר הקול היהודי

השתפר משמעותית מצבו של הנער בן ה-14, תושב השומרון, שנפצע באורח קשה בלילה שבין פורים לשושן פורים בכפר חווארה בשומרון, והוא יצא מכלל סכנה.

"הבן שלנו פונה מהשטח בהכרה מלאה למיון בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם הוא איבד את הכרתו לגמרי והחל לפרכס. מיד הרדימו אותו והנשימו אותו ולאחר מכן העבירו אותו לשניידר, למחלקה המתמחה בפגיעות ראש", סיפר היום (חמישי) אביו של הנער הפצוע.

למחרת בבוקר הוכנס הנער לניתוח. "בניתוח פתחו לבן שלנו את כל המצח, הוציאו את עצם הגולגולת, חיברו מחדש, הדביקו לפלטינה ולאחר מכן סגרו חזרה", מתאר האב את הניתוח. "ברוך ה' לא הייתה פגיעה פנימית כלל".

לקראת הערב החלו הרופאים להוציא את הנער מההרדמה ואמש בשעות הערב המאוחרות הנער התעורר. "הבוקר הוא כבר התעורר לחלוטין. הבן שלנו זוכר הכל. ישנם כמובן כאבים רבים הנלווים לניתוח ולפציעה ובזמן הקרוב הוא יהיה על משככי כאבים. מקווים שכבר היום יצא מטיפול נמרץ, אחרי צילום נוסף שיוודא שהכל בסדר. בעז"ה תוך כמה ימים הוא כבר ישוחרר הביתה".

"אנחנו רוצים להודות לאלפי האנשים שאמרו תהילים בכל רחבי העולם, מאות ספרי תהילים שאנחנו יודעים שנקראו בזמן הקריטי, כשהבן שלנו היה בין חיים למוות", הוסיף האב. "אנחנו רוצים להודות למנתח, ראש מחלקת הנוירוכירורגיה בשניידר שעשה עבודה מדהימה. תודה למחלקת טיפול נמרץ שניידר, תודה לבית חולים מאיר שעזרו לייצב את מצבו בשעות הקריטיות. תודה לכולם".

כאמור, הנער יצא מכלל סכנה וניתן עדיין להתפלל להחלמתו המהירה של צדוק אריה בן איילת השחר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם אביו של הנער אתמול והיום, התעדכן במצבו, והודיע לו על לכידת המחבלים.

לדברי דגן: "מדובר באירוע טרור ונסיון רצח, אנחנו מצפים מהרשויות לנהוג בהתאם, אני מבקש לחזק את חיילי צה"ל שלכדו את המחבלים. מצפים שייענשו במלוא חומרת הדין, כראוי לטרוריסטים שניסו לרצוח שני נערים".