אינטרנט. אילוסטרציה
אינטרנט. אילוסטרציהצילום: iStock

משרד החינוך יצא הבוקר (א') לדרך עם אולפני השידור לכיתות א'-י"ב בשפה העברית ובשפה הערבית, שהתפרסו על פני 51 שיעורים.

האתר פעל לאורך היום באופן שוטף ובהצלחה רבה. מאז החלו השיעורים בשעה 08:00 בבוקר ועד לסיומם בצהריים, כ- 70,000 תלמידים לקחו בהם חלק.

האולפנים מעמידים לרשות התלמידים את מיטב התכנים הלימודיים, במתכונת ידידותית ומעניינת. המשרד קורא להורים להיכנס לקישורית ולהצטרף לשיעורים שמתקיימים מדי יום תוך התאמתם לגיל הרלוונטי. יש לשים לב למערכת השעות המצוינת בה.

קישורית לאולפנים

בסך הכל לאורך היום ובכל הזירות השתתפו יותר מ- 200,000 תלמידים בלמידה מרחוק. המשרד ירחיב את התכנים הלימודים באתרי המשרד מדי יום כדי להנגיש מגוון רחב של תכנים שעברו בדיקה ובחינה מסודרת.

שר החינוך רפי פרץ מסר: ״צפינו כבר לפני שבועיים כי המשבר עלול לפקוד אותנו ונערכנו מבעוד מועד. הלמידה מרחוק מוכיחה את עצמה כיעילה לתלמידים ולמורים וכמובן להורים. כפי שאמרתי תמיד, תפקידנו כמערכת לא מסתיימת בכתלי בית הספר אלא יש לנו אחריות לתלמידים גם כאשר יש מצב חירום כמו שפוקד אותנו עכשיו. אני רוצה לחזק את המורים והמנהלים שעובדים גם כעת ונמצאים בקשר עם התלמידים ודואגים להם גם מרחוק".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב הוסיף "אנו פועלים במלוא השאת כדי שהתלמידים ימשיכו את מלאכת הלמידה, צורכים תכני למידה מרחוק, מקבלים מענה לצרכיהם הרגשיים, ומבצעים תרגילים מבתיהם.

שכרנו אולפני צילום, קבענו מערכי שיעור און-ליין, בעברית ובערבית, וכעת אנו מעמידים את ערוצי הלמידה הללו עבור עובדי ההוראה, ועבור ציבור התלמידים. אנו מזמינים את ציבור עובדי ההוראה והתלמידים להסתייע בערוצים אלה כמיטב הבנתכם ולנסות ליצור שגרה חינוכית, למרות הקושי וחרף התנאים הלא פשוטים".