קים לבנגרונד- יחזקאל
קים לבנגרונד- יחזקאלצילום: צילום מסך פייסבוק

גיא יחזקאל, בעלה של קים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד שנרצחה בפיגוע באזור התעשיה ברקן בשנת 2018, פרסם פוסט מטלטל בעקבות כוונת בני גנץ להקים ממשלת מיעוט בעזרת המפלגות הערביות.

''קים יקרה שלי, אני רוצה לבקש ממך סליחה. את, שבטח צופה ובוכה. אני חש בושה וכלימה -
למראה דבר הַנְּבָלָה. ומרגיש שרוצחים אותנו, בפעם השנייה", כתב גיא בפייסבוק.

''קאי הקטן כבר לא קורא לך בלילות. התפוגגו שרידי הזכרונות. ואני משתגע! איך אסביר לו, כשיגדל,
שבני עמו עשו יד אחת - עם רוצחי אימו''.

גיא הוסיף ''אני רואה את המראות והלב מסרב להאמין. מייחל להתעורר, כמו חלום בלהות. ארורים תהיו לעד, גנרלים שחצו את הקווים. וכעת צוהלים עם חבר מרצחים. קים יקרה שלי, אני רוצה לבקש ממך סליחה. גיא שלך לעד''.

נתן מאיר, שאשתו דפנה ז"ל נרצחה בפיגוע בפתח ביתם ביישוב עתניאל בשנת 2016, כתב ליעלון בפייסבוק: "עד עכשיו נמנעתי מכל מילה על פוליטיקה... במשמרת שלך כשר ביטחון חדר מחבל אלי הביתה ורצח את דפנה שלנו, עכשיו אתה מבקש משמרת נוספת בתמיכת מעודדי הרוצח. אני מתבייש שבאת אלי הביתה לנחם אותנו".

ח"כ יעלון מסר בתגובה: " לצערי, אני מכיר ובקשר עם משפחות שכולות רבות. מעולם לא עשיתי בקשר המתמיד עם ההורים השכולים שום שימוש פוליטי, וצר לי לגלות שהמשפחה בוחרת, שוב, לשתף פעולה עם גורמים העושים שימוש ציני ופוליטי בנושא כאוב כל כך כמו השכול.

''אני משתתף עמוקות בצער המשפחה על האובדן הקשה מנשוא, אך מבקש כאן שוב - אנא שמרו על כבוד החללים! הם אינם כלי משחק פוליטי!", הוסיף.

ח"כ טיבי מסמן V לעבר המשפחות השכולותמרב חג'ג'