העסק סגור? יש עם מי להתייעץ
העסק סגור? יש עם מי להתייעץצילום: ISTOCK

ארגון 'בעצמי', הפועל לצמצום הפערים החברתיים והתעסוקתיים בישראל, מעמיד את מתנדבי קו הסיוע של הארגון, 'תעסו-קו', למתן מענה ייעודי לפונים על רקע מגפת הקורונה.

מוקד 'תעסו-קו' פועל מזה עשור ובמסגרתו מעניקים מתנדבי הארגון סיוע ותמיכה לפונים בנושאי תעסוקה ומציאת עבודה. בשבוע האחרון הוכשרו עשרות מתנדבי הארגון הפועלים במוקד, יחד עם עובדים נוספים, למתן מענה לשרויים במצוקה תעסוקתית ובכלל זה: פיטורין, יציאה לחל"ת, עבודה מן הבית ועוד, לאור המשבר הפוקד את ישראל בימים אלה בשל נגיף הקורונה.

"אנחנו נמצאים בנקודה קריטית, לא רק בהיבט בריאות הציבור, אלא גם בהיבטי הכלכלה והחברה וביכולת התפרנסות הפרטים. לקחנו על עצמנו לתרום למאמץ הלאומי בהתמודדות עם ההשלכות בתחום התעסוקה. הכשרנו את הצוותים שלנו ואנו מציעים לכל אדם השרוי במצוקה תעסוקתית בעת הזו תמיכה, הכוונה, יעוץ והדרכה", מספרת נירה צימלס, מנכ"לית 'בעצמי'.

כך למשל, יעניקו המתנדבים במוקד הטלפוני המופעל בתמיכת בנק הפועלים תמיכה לפונים להתמודדות במצב המשבר, יעדכנו על זכויות המגיעות להם, יקשרו לגורמי סיוע נוספים בנושאי התנהלות כלכלית ועוד. בקו יבחנו עם הפונים הזדמנויות תעסוקתיות שנפתחות דווקא במצב הנוכחי, ברמת מקצועות דרושים, עדכון אופן העבודה, שיפור מיומנויות, למידה של תכנים חדשים ועוד.

לסיוע ניתן לפנות לארגון 'בעצמי', בפייסבוק: "ארגון בעצמי Be-Atzmi", באתר: https://www.be-atzmi.org.il/need-assistance/
בהשארת הודעה ב 2119* (שלוחה – תעסו-קו)