אהוד אולמרט
אהוד אולמרטצילום: פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתרעם על הטיפול של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשבר הקורונה.

"הייתי פעם שר בריאות וניהלתי את המערכת במשבר הגדול במלחמת המפרץ, ואז נערכנו למלחמה כימית והכנו את כל בתי החולים בארץ, אז משהו מדרך ההתארגנות מוכר לי", סיפר אולמרט.

אולמרט התייחס לריאיון של ח"כ קיש ואמר: "אתה שומע אותו ואתה לא יודע אם לצחוק או לבכות, נקודת המוצא שלו זה שהפתרון היחידי של מדינת ישראל הוא בנימין נתניהו, אז בואו נעטוף את כל המדינה בפתרון הזה, הוא מדגיש שלא צריך להחליף את שר הבריאות, ששם היה נפרץ הגוש הימני. זה נלעג, זה מעורר גיחוך, זה ציני".

"הליכוד מציג את כל העניין כן נתניהו או לא נתניהו. רוב הציבור במדינת ישראל לא רוצה את נתניהו כראש ממשלה. מה שהוא עושה בשבועות האחרונים, כל יום מחייב את הציבור להקשיב להודעה של ראש הממשלה בשעה תשע בערב, את כל הדברים האלה היה צריך לנהל בהרבה יותר קור רוח, בהרבה פחות הפחדה", ציין אולמרט.

בהמשך הגדיר את ראש הממשלה כעבריין נמלט והתייחס לכך בקשר ענייניו המשפטיים: "אני עמדתי והתייצבתי, הוא נמלט תוך שימוש במנגוני השלטון, מי שפוחד להגן על עצמו הוא יודע מה הוא".

לסיכום אמר את דעתו על הממשלה הבאה: "אחדות בראשותו של בני גנץ נראה לי משהו ראוי והולם, וחברי הליכוד צריכים להצטרף אליו".