אתם מביטים ימינה ושמאלה ורואים את הקולגות שלכם, בני נוער, סטודנטים, חיילים או רק עמיתים לעבודה, מגיעים בדיוק זמן בכל בוקר, כשהם רכובים על אופניים חשמליים או על קורקינט חשמלי.

אתם בוודאי מבינים כי נמאס כבר לעמוד בפקקי תנועה בכניסה לעיר הצפופה או לעמוד בכל רמזור ולהשתרך בכל עומס תנועה בתוך העיר עצמה.

בימינו זהו בזבוז זמן מוחלט, מותח עצבים ויש תחושה שממש, אבל ממש אתם כבר לא בעניין הזה יותר כי הזמן שלכם יקר מתמיד.

עם אופניים חשמליים תרוויחו זמן, כסף והנאה

אופניים חשמליים הם פתרון חכם, חסכוני, ידידותי לסביבה, לא יקר - יחסית לכלי רכב ממונעים ומוצלח ביותר שלא סתם זוכה לפופולריות כה רבה. שמים סוף למתח, לעצבים ואומרים שלום ולא להתראות לפקקים בכביש.

בשוק הישראלי נכון להיום קיימים מבחר דגמים של אופניים חשמליים אך רק דבר אחד שהוא הכי משמעותי, מדגיש את ההבדל המהותי ביניהם והוא מתח הסוללה. למשל:

אופניים חשמליים בעלי מנוע V36 אשר לרוב יהיו הדגמים הפשוטים והזולים יחסית.
לעומתם אופניים חשמליים V48 יהיו מעט יקרים אך גם ייסעו למרחקים גדולים ובמרבית המקרים יהיו גם עשירים יותר באביזרים כמו, צג דיגיטלי, פנסי איתות ומחזירי אור ועוד.

אם כבר הזכרנו את האופציה של אופניים חשמליים 48V הרי שאנו מדברים על אופניים בטיחותיים יותר הודות לבלם הידראולי, מה שהופך את חוויית הרכיבה לעוד יותר בטיחותית וטובה ולכן כדאי לבדוק את האפשרות הזאת לעומק.

בכל מקרה תוכלו ליהנות מיתרונות כמו:

  • הגעה מהירה וקלה לכל מקום
  • אפשרות לדלג על כל הפקקים
  • העובדה שאתם נוסעים אך לא מזהמים
  • חיסכון כספי ניכר בהוצאות דלק ותחזוקה

הודות ליתרונות אלו, אופניים חשמליים זו בחירה נהדרת עבורכם ואתם תגלו די מהר שישנם אפילו עוד יותר יתרונות לאופניים שרכשתם:

תוכלו לבצע משלוחים, להוביל פריטים קטנים ואם במקרה, או שלא במקרה, רכשתם אופניים חשמליים מתקפלים אזי ניתן במהירות ובקלות יחסית, להעלות את האופניים לתחבורה ציבורית כמו רכבת או אוטובוס ואף לשאת אותם מקופלים בתיק נשיאה ייעודי.

איך קונים אופניים חשמליים טובים?

האמת היא, שבין אם אתם רוצים לקנות אופניים חשמליים מסוג 36V או 48V ובין אם אתם רוצים לראות אפשרויות אחרות, כדאי לכם לדעת כי היום ישנן הרבה חנויות בהן ניתן יהיה לבצע רכישה כזאת. באופן כללי מומלץ להעדיף קנייה של אופניים חשמליים עם שירות ואחריות של יבואן בארץ, כך תבטיחו קנייה בטוחה יותר, תדעו שיש "אבא ואמא" לאופניים שקניתם וגם חלפים מקוריים בעת הצורך.

אז אין זה משנה אם תיכנסו לחנות ותבקשו אופניים חשמליות או אופניים חשמליים, העיקר שתעשו את הבחירה הנכונה והטובה ביותר עבורכם.

אנו מאחלים לכם, רכיבה בטוחה, מהנה ודרך צלחה.

בשיתוף Shikko - מותג האופניים החשמליים המוביל בישראל. https://shikko.co.il