מכללת אורט ירושלים
מכללת אורט ירושליםצילום: מכללת אורט ירושלים

בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות מודיעים היום במכללת אורט ירושלים גם על ביטול האורט הפתוח הטלפוני שתוכנן למחר - יום רביעי 18/3/2020 כ״ב באדר תש״פ.

המכללה עצמה תסגר לחלוטין גם לעובדיה לחודש הקרוב.

כזכור במכללה עמלנו בתקופה האחרונה על האורט הפתוח לקראת שנת הלימודים הבאה אך בעקבות החמרת ההנחיות של משרד הבריאות העבירו לפני כשבוע במכללה את האירוע לפורמט טלפוני שכעת בוטל גם הוא.

במכללה אומרים כי המכללה תפרסם תאריך חדש ותשוב לפעילות ברגע שהנחיות משרד הבריאות יאפשרו זאת לאחר חג הפסח.

מכללת אורט ירושלים אשר החלה את שנת הלימודים האקדמית משתדרגת. המכללה שמתמחה במסלולי הנדסאים בתחומים שונים כגון, תעשיה וניהול, אדריכלות ועיצוב פנים, אדריכלות נוף, בניין, חשמל, מכטרוניקה, עיצוב מדיה וקירור ומיזוג אוויר בשילוב לימודי חשמלאי מוסמך, תחל להפעיל תוכנית השלמה ייחודית להנדסאים לתואר ראשון B.A כבר בערב הפתוח הקרוב.

לצד אלו המכללה מתחדשת במסלול להשלמת התואר הראשון חדשני וייחודי לרשת אורט לתואר הראשון בניהול לוגיסטיקה או ניהול טכנולוגי ומיועד לבעלי תעודת הנדסאי שמעוניינים להשלים לתואר ראשון או לסטודנטים בשנה האחרונה ללימודי להנדסאים.

איגור דיקר מ״מ מנהלת המכללה אמר "האורט הפתוח הוא חלק חשוב לקראת ההיערכות לשנת הלימודים הבאה אך אנו פועלים תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות ובריאות התלמידים, המרצים והציבור הרחב ועל כן בלית ברירה אנו נאלצים לדחות אותו. אני מקווה כמו כל עם ישראל כי כבר בקרוב נוכל לשוב לפעילות סדירה".