דגל ארצות הברית
דגל ארצות הבריתצילום: ISTOCK

הקורונה מתפשטת ברחבי ה-NBA. אחרי קווין דוראנט ושני שחקני ברוקלין נטס, שחקני NBA נוספים נדבקו בנגיף הקורונה.

מדובר בשחקנה של בוסטון מרכוס סמארט ושני שחקנים מהלייקרס ששמותיהם לא נחשפו. השלושה מצטרפים ל-11 חולים שכבר אובחנו קודם לכן כחולים בנגיף מבין אנשי ה-NBA - שחקנים או עובדים אחרים.

"אני בסדר ומרגיש טוב. אין לי אף אחד מהסימפטומים של המחלה", כתב סמארט בטוויטר והוסיף "אני לא יכול להסביר כמה חשוב לשמור בימים אלה על ריחוק חברתי, להימנע מהתקהלויות ולשטוף ידיים כדי להגן על עצמך. הדור הצעיר של אמריקה חייב לשמור על הכללים הללו, כי זו לא בדיחה ולא לנהוג כך זהו מעשה אנוכי. יחד אפשר לנצח את המחלה הזו".

מי שחששו עד מאוד שידבק במחלה הוא שחקנה של הלייקרס, ג'בייל מגי שסובל מאסטמה ובתקופה האחרונה סבל מדלקת ריאות חריפה שמעמידה אותו במצב סיכון גבוה למוות באם יידבק. נכון לעכשיו הוא אינו מבין הנדבקים.

עוד חששו בארה"ב כי לברון ג'יימס, שחקן נוסף של הלייקרס ומי שנחשב לממשיך דרכו של קובי בראיינט בליגת הכדורסל הטובה בעולם, נדבק, אך גם הוא נראה כמי שאינו מבין שני הנדבקים. בכל מקרה, בלייקרס הודיעו כי יערכו בדיקות קורונה לכלל צוות האימון והשחקנים שבאו במגע עם השניים ששמותם לא נחשפו.

בינתיים, בארצות הברית קראו אמש לכלל האזרחים השוהים במדינות אחרות, לחזור במהרה ובהקדם האפשרי, שכן תכף ייסגרו גבולות המדינה למשך תקופה ארוכה ולזמן בלתי ידוע.