כל השירותים בקליק אחד מהבית
כל השירותים בקליק אחד מהביתצילום: ISTOCK

קופת חולים לאומית מאפשרת ללקוחותיה את קבלת השירותים הרפואיים המתקדמים ביותר, גם מבלי לצאת מהבית.

לאומית, אומרים מנהלי הקופה, מובילה את המהפכה הדיגיטלית של שירותי הבריאות, מתוך מטרה לאפשר ללקוחותיה לנהל את כל ענייני הבריאות שלהם ושל בני משפחותיהם, רפואיים ומנהלתיים כאחד, באופן דיגיטלי.

באמצעות לאומית Online לקוחות לאומית יכולים לקבל מגוון רחב של שירותים, בקלות ובזמינות גבוהה, תוך חסכון בזמן יקר ומבלי שיהיה צורך להגיע או להתקשר למרכז הרפואי.

כך למשל שירות שיחת וידאו עם הרופא האישי שלי מתנהל כתור לכל דבר ממש כמו בסניף עצמו. בשעה הייעודית אליה זומן התור יוצר קשר רופא המשפחה או רופא הילדים האישיים באמצעות שיחת וידאו.

במהלך התור ניתן לשוחח עם הרופא פנים מול פנים, לשאול, להתייעץ ולקבל את הטיפול רפואי המתאים ביותר והטוב ביותר.

שירות התכתבות עם רופא מאפשר למשל להתייעץ עם רופא המשפחה או רופא הילדים, לבקש הפניות ולחדש מרשמים, ביעילות ובפשטות.

שירות תרופות עד הבית מאפשר הזמנת תרופות מרשם דרך אתר לאומית או האפליקציה. התרופות מגיעות עד לדלת הבית תוך 48 שעות, בעלות משלוח של 9 ₪ בלבד.

מוקד הייעוץ הטלפוני של לאומית פועל 24 שעות ביממה, ומאפשר קבלת מענה, ייעוץ, הדרכה או הכוונה, בכל שעה.

לקוחות לאומית יכולים לצפות בתוצאות בדיקות המעבדה שלהם באתר לאומית או באפליקציה, להשוות לבדיקות קודמות ולקבל הסברים אודות מטרת הבדיקה ומשמעות התוצאות.

בנוסף, מדגישים בקופה, כי כל השירותים המנהלתיים של לאומית נגישים באופן דיגיטלי:

שירות קבלת החזרים דיגיטלי מאפשר ללקוחות לאומית לצלם את הקבלה שקיבלו בגין שירות, בדיקה או טיפול ולהגיש אותה באופן מקוון. לאחר בחינת הבקשה, הכסף מוחזר ישירות לחשבון הבנק המקושר ללאומית.

לקוחות לאומית יכולים לזמן ולבטל תורים, לצפות בתיק הרפואי שלהם, לבקש הפניות ומרשמים, לקבל תזכורות לבדיקות שהם צריכים לערוך, לקבל העתקים של מסמכים רפואיים, ועוד מגוון רחב של שירותים, מבלי לצאת מהבית, ובכל שעה שנוחה להם.

הרישום לשירותי ה Online של לאומית מתבצע גם הוא באופן עצמאי מהבית, בצורה פשוטה ונוחה.

לפרטים נוספים על מגוון שירותי ה online של לאומית >>